Hei Linka :-))

katrin

Betatt av forumet
Heisann!!

Tenker det blir rart å følge med framover på hvordan vi har det, og hvem som får først..Du har termin bare 4 dager før meg..Er du i bra form? Er mye bedre med kvalmen..men i dag skulle jeg gi mat til hunden, og da brekte jeg meg..klarte ikke lukta av foret,, så jeg er litt ømfintlig kan man si...

har du vært på ultralyd? jeg skal den 22. juli. Gleder meg voldsomt!!

Klem Tinka ¤¤
 
Hei tinka.
Jasså. Du er i samme båt som meg. Midt i julestria. Hehehe... Det skal bli moro tenker jeg. Kvalmen min er så som så. Kjenner det om kvelden og litt om morgenen, men den er værst rundt gatekjøkken mat. Jobber med det og greier ikke lukta av pommes frites frityren. Er sykemeldt nå, men skal prøve meg litt igjen til mandag.
Selv skal jeg på UL den 29 juli. De mixet opp terminen min så de trodde jeg sku føde 05 jan istedet for 24 desember. Dårlig kommunikasjon mellom lege og AHus. Så jeg sku egentlig på UL den 10 aug. Måtte ringe og be om tidligere UL. Alt ordnet seg så jeg fikk den 29 juli isteden. Skal oppover til østerdalen da så det passet fint.
Kjenner meg igjen med dyrematen ja. Har 3 katter ( 1 på 2 år og et søskenpar på 8 uker ) og maten dems lukter phy...

Gleder meg enromt til UL selv. Husker fra forrige mann og det var kjempe stas og se den lille babyen på skjermen. Så liten han var. Lurer også fælt på om det blir jente eller gutt.

Lykke til videre i svangerskapet og så må du fortelle meg hvordan det var på UL.
Klem
 
Back
Topp