Hei! Kommer snikende inn i gruppa ;)

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
Hadde ul termin 27 januar, og menstermin den 21 januar, så trodde ikke jeg skulle gå overtid :) (da jeg har har født nærmere menstermin med de to andre ;) )

Men her sitter jeg da,4 dager over, ser på klokken,og tviler på at det blir noen baby i januar! Hehe :)

Håper jeg er velkommen :D

Selvfølgelig er du velkommen hit til oss [emoji4] er nok ikke lenge igjen nu for deg [emoji16]

Velkommen skal du være :happy:

Takk^^, håper virkelig ikke det er lenge igjen nå nei! :) blir sprø av å gå å vente.. hehe
Hehe kjenner til den tanken fra forrige gang nå slapper jeg mer av med tanke når ungen kommer nok med frøken som blir 3år 12februar [emoji4] å vi skal feire bursdagen hennes søndag som kommer så frøkna i magen må bare holde seg der inne [emoji28]

Hehe kjenner til den tanken fra forrige gang nå slapper jeg mer av med tanke når ungen kommer nok med frøken som blir 3år 12februar [emoji4] å vi skal feire bursdagen hennes søndag som kommer så frøkna i magen må bare holde seg der inne [emoji28]

Ser den :) når du har termin da? :)

Velkommen :) Har termin i dag, så håper også at noe skal gå i gang snart :D

Med vår nr 2 hadde vi termin 2 dager etter nr 1 sin fødselsdag. Skulle feire bursdagen på lørdagen når jeg var 1 dag på overtid, og jammen holdt hun seg inne til søndagen så feiringen var unnagjort, og det ble 4 dager mellom fødselsdagene dems ;)

Med vår nr 2 hadde vi termin 2 dager etter nr 1 sin fødselsdag. Skulle feire bursdagen på lørdagen når jeg var 1 dag på overtid, og jammen holdt hun seg inne til søndagen så feiringen var unnagjort, og det ble 4 dager mellom fødselsdagene dems ;)
Hehe får håpe jeg er like heldig ventes masse folk. Men hopper over barnebursdagen denne gangen :)

Hei, er rimelig nyinnsneket jeg også, men drister meg til et velkommen hit :) håper du føder snart så du slipper og gå så mye over:happy:

Oo, ja får håpe d er et tegn på at du har ventet nok;) jeg er 28+1, og håper egentlig han holder seg inne litt til[emoji106]

Håper han holder seg inni lengre da ja ;) har ikke engang kynnere lengre nå :s ... still going strong.. kjedelig. Men jenta mi kan godt sette i gang noe nå altså;p

Back
Topp