Hei! Kommer inn hit jeg!

Stinei

Betatt av forumet
Hei alle sammen!

Jeg var på UL i går, og da ble terminen min flyttet fra 6.april til 31. mars. Så da forlater jeg april-gjengen og kommer inn hit til dere.
Dette er nr 2 for oss, vi har en flott gutt på 3 år fra før, og han gleder seg masse til å bli storebror.

Legger ved UL-bildet mitt, 14 uker og 1 dag på vei. Det øverste krysset er hodet, den nederste er rumpa. Så ser man magen, ene armen og ene låret godt :)
Skulle jo egentlig ikke på UL så tidlig, men jeg fikk innkalling til kvinneklinikken og var i grunnen veldig bekymret for hvorfor jeg skulle dit (tenker jo det verste, med at de hadde funnet noe på noen prøver, etc.) Har spurt fastlegen min om det, og hun visste ikke hvorfor. Spurte blodtrykkslegen min på sykehuset, men han viste ikke. Og da jeg kom inn til legen på gyn. og han heller ikke visste, fordi alle papirene mine var helt fine, så lurte han på om jeg ville ta en kikk med det samme jeg var kommet. Og det ville jeg jo selvsagt! :D
Så nå føles alt veldig mye mer virkelig! Har også kjent litt liv de siste par ukene, men så tidlig så synes jeg det er flott akkurat når jeg kjenner det, og så kommer den "Det kan jo være så mye annet"-følelsen rett etterpå :)

Vel, lykke til videre i svangerskapet alle dere andre her inne!!

Velkommen til Marsklubben! Koselig med nye tilskudd her inne. Så moro at du har blitt dyttet frem i tid også! Jeg har/har hatt termin 3. mars, men det kan se ut som om jeg blir dyttet et par uker tilbake og må vente til rundt 17. mars. Er ikke noe moro å måtte vente lenger, synes det går så fryktelig sakte hehe. [:D]

Velkommen inn i marsklubben... Gleder meg kjempemye til ul... men skal ikke før den 28 oktober[;)] Ser jeg har termin bare to dager før deg [:)] Lykke til videre

velkommen til mars klubben[:D] har termin 17 mars,skal på ul den 17 okt så får se om den blir lik[;)]

Jeg skal også på UL 28. okt - huff det er lenge til!

Hvor skal du på UL??

Jeg skal på Kristiansand sykehus. Har et håp om at det går ann å se hvilket kjønn det er!!! Hvis ikke det er mulig så vil jeg ikke vite det......så spennende!

altså hvis det er et tydelig tegn på at det er gutt f.eks mente jeg, det kan jo være at babyen skyver rumpa til! ha ha
ORIGINAL: kimmol

Jeg skal på Kristiansand sykehus. Har et håp om at det går ann å se hvilket kjønn det er!!! Hvis ikke det er mulig så vil jeg ikke vite det......så spennende!

Lykke til til alle dere som skal på UL nå i oktober!! :)

Så spennende, Emma!! Får nesten sommerfugler i magen på din vegne jeg!! :)

Back
Topp