Hei, kan jeg bli med dere?

smurfine78

Flørter med forumet
Hei. Jeg fødte en jente på 17. mai og var egentlig medlem av et annet forum. Men nå har den ene etter den andre falt av så det er aldri noen å prate med lenger. Kan jeg få lov til å bli med dere her tro?

Hm, lurer også på hva som har skjedd med brukernavnet mitt her?

Velkommen til oss :) og gratulerer med jenta:) eg fekk en gutt 17 mai :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Gratulerer med jenta og velkommen hit :) hvilken del av landet holder du til?

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Gratulerer og velkommen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Gratulerer, og velkommen hit. :)

Gratulerer :D selvfølgelig får du være med oss!

Hva med en introduksjon så vi vet hvem du er? :D

-- tasting fra mobil --

Tusen takk :)
Jeg bor i Oslo-området, er 34 år og har en gutt på 3 år fra før. Og nå altså en nydelig lita jente. På fritida liker jeg å være sammen med familien, bake og lage god mat, og diller en del med datamaskinen (er dataingeniør). Trener litt, men liker mye bedre å gå trilleturer sammen med vesla. Er det noe sted jeg kan lese litt om dere?

Gratulerer og velkommen til oss:)
vi hadde en presentasjonstråd her et sted, men vet ikke hvor den har blitt av :p

Den presentasjonstråden hadde bare vært bortkasta uansett. Alt for mange på den som ikke er aktive lenger!
Så da begynner jeg her:

Jeg er 25 år og bor i Oslo :) har nettopp fått mitt første barn, en liten gutt. Han kom 3 uker før termin, så han ble april-barn, men holder meg her ^^ bor Sammen med mannen min, vi har vært sammen i 7 år og gift i 2 av de!
Elsker data-dingser og er en liten nerd, filmer, serier, bøker, mat og trening :)

-- tasting fra mobil --

hei:) jeg er 29år. fikk en gutt 10 mai. mitt første barn. jeg bor i vestfold. liker blomster og drive på i hagen og å lage mat og bake.

Hei og gratulerer med den lille :)
Jeg er ei jente på 28 år. Har ei jente på 2 1/2 år og en gutt på 7 uker. Ble født 24 mai, 2 uker før termin.
Er samboer med barnas far, og vi har vært sammen i 12år <3
Elsker å være med familie og venner, bake og scrappe litt :-)
Bor i Ringsaker kommune, Hedmark.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp