Hei Junimammaer

suprAnirac

Forumet er livet
Så hyggelig forum da! Er ikke så mye på nett jeg, er ganske så grønn faktisk. Dette er et stort skritt for meg! Jeg venter også nr 2. 18 Juni. Er deilig å kommet så godt inn i 2 trimester at plager som kvalme, trøtthet etc har sluppet taket. Magen vokser, og at andre kan se at en venter barn!
Men jeg har blitt så utrolig distre! Noen som kjenner seg igjen? Kanskje jeg bare er bekymret. Fikk ei jente i 2003, som ble tatt med akutt secio i gestasjonsuke 34. Noen andre som har født premature barn her?

Dere har så fine bilder over hvor langt dere er på vei. m.m. (slik vil jeg og ha. Må få mannen min til å hjelpe meg.) :) Hihi.

Hei og velkommen til Juniklubben!!
Vi er en ganske flott gjeng her inne om jeg kan si det [:D]

Distrèheta har jeg hatt fra dag èn.. var nok verre i de førstre tre mnd enn nå, men det blir vel verre igjen mot slutten tenker jeg.

~Kathrine~ er den flinke datakyndige her inne, så lurer du på noe vedr bilder o.l kan du sikkert spørre henne, evt ta en kikk på :
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=219610

Hun er også en av de du sikkert kan dele erfaringer med når det gjelder premature barn.

mvh Irene

min berømte dag er 18 Juni. Så vi får se, bestemmer jo ikke dagen selv. Det er jo en annen som har siste ordet. Hihi. Du da? Jeg er så utrolig distre, gikk nettopp ut av dusjen med fortsatt balsam i håret!!![:-] Utrolig at jeg ikke brenner ned kåken her... Hahaha..

Bra du ikke kom helt til jobben/skolen/butikken med balsam i håret da.... [8D]

tusen Takk! Dere virker alle så hyggelige! Virker som dere kjenner hverandre... (håper det er plass til 1 til)
Jeg er så fasinert av at jeg greier å svare dere tilogmed. Tørr ikke å begynne med no bilder etc før Mannen min kommer hjem, er redd jeg ødelegger hele babyverden! Neida... Er bare så grønn.

Vi har alltids plass til flere.. jo flere, jo mer action og ting & tang man kan dele/utveksle og rådføre/snakke om! [:)]
Heldig du er da som har en mann som ikke er grønn på data, for det har nemlig jeg.. Grønnere enn meg til og med [8D]

Har du vært på UL ?

Jepp. 1 uke 11 og i forrige uke. Er nå i uke 19. Skal også på en til i uke 24. Får ekstra oppfølging pga forrige svangesskap. Vet ikke kjønnet. Var mest bekymret om alt var bra der inne. Og det var det. Så langt, så bra!
Har du vært på ul? Hvilken uke er du i?

ORIGINAL: carina82

min berømte dag er 18 Juni. Så vi får se, bestemmer jo ikke dagen selv. Det er jo en annen som har siste ordet. Hihi. Du da? Jeg er så utrolig distre, gikk nettopp ut av dusjen med fortsatt balsam i håret!!![:-] Utrolig at jeg ikke brenner ned kåken her... Hahaha..

hei carina!velkommen i klubben[:D]haha måtte le når jeg leste at du gikk ut av dysjen med balsam i håretmorsomt!(ikke stygt ment altså[;)])

her er vi en koselig gjeng ja,å det er så klart plass til deg også[:)] grattis med magen[:D]håper du vil trives her,å ellers på forumet[:)]

Hehe... Tar det ikke ille opp eller. En må jo bare le av det. Jeg merker ikke så mye til min distrehet, som alle de rundt meg gjør. Jeg glemmer til og med å svare på spørsmål....! Eks. Mannen min spurte pent i går ettermiddag om hva vi skulle ha til middag i dag, og det hadde jeg planlagt, men svaret fikk han ikke før i dag tidelig kl 07.30. Jeg glemte nemelig ikke spm, men jeg glemte å svare! Hallo...!?!

Deilig og prate med andre gravide som er like langt. De rund en som ikke er gravide, synes vel kanskje det blir for mye prat om graviditet, og bekymringer , råd etc. Så jeg har holdt munn, men nå bobler jeg over... Yahoo.
Jeg er så begeistret!!!

Hva menes med super medlem og 5 stjerner?

Vært på ul?

Velkommmen til klubben!! [:D] Det er jeg som er terminliste-sjefen, så nå skal jeg legge deg til lista!! [:D] Du får sende meg en pm dersom det er noe du vil ha med på lista som jeg ikke allerede har funnet ut.... [;)]

Hei carina82 og velkommen hit[:D] her kommer du til å stortrives, kan snakke baby baby og atter baby uten at noen blir lei hehe og disstre ja, da er vi flere gitt[:D]

ORIGINAL: carina82

Hehe... Tar det ikke ille opp eller. En må jo bare le av det. Jeg merker ikke så mye til min distrehet, som alle de rundt meg gjør. Jeg glemmer til og med å svare på spørsmål....! Eks. Mannen min spurte pent i går ettermiddag om hva vi skulle ha til middag i dag, og det hadde jeg planlagt, men svaret fikk han ikke før i dag tidelig kl 07.30. Jeg glemte nemelig ikke spm, men jeg glemte å svare! Hallo...!?!

Deilig og prate med andre gravide som er like langt. De rund en som ikke er gravide, synes vel kanskje det blir for mye prat om graviditet, og bekymringer , råd etc. Så jeg har holdt munn, men nå bobler jeg over... Yahoo.
Jeg er så begeistret!!!

Hva menes med super medlem og 5 stjerner?

Vært på ul?

[:D]hehe du har gjerne havna i "amme tåka"litt tidlig!

ja det er greit å ha denne siden å få snakka ut om baby .[:D]kan kansje bli litt mye for dem som ikke er gravide som du sier.å det blir jo bare slitsomt!jeg svarer når folk spør eller tar det opp selv,ellers er det godt å ha bv(babyverden[;)])

for å bli super medlem så må du bare skrive i vei,husker ikke hvor mange innlegg du må ha men det er ikke så veldig mange.å da får du automatisk di stjernene også[:D]

ja vi har vert på ul,å det blir ei jente(tror vi[:D])du da,vet du hva det blir?[8|]

Heisann carina82!

Velkommen hit, såååå kjekkt med nye!
Ang data greier (signaturer, logoer osv..så kan jeg hjelpe deg når vi er pålogget samtidig).

Jeg fikk en prematur i uke 31, fødstelsvekt 1040, så han var åsså dysmatur.
Dette skjedde i 1995, årsak akutt svangerskapsforgiftning, ble forløst med keisersnitt.
Får åsså ekstra oppfølging denne gangen, så jeg føler meg trygg!

Klem fra kathrine

Back
Topp