Hei Junidamer :)

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg klarte å vente en HEL dag før jeg måtte inn å skrive her :P Planen var i grunn å vente litt, for jeg skulle jo da egentlig ha holdt det litt hemmelig.
Fikk positiv test i går, og om alt går bra (som det skal ;)) så er terminen 16 juni.

Gratulerer så mye og velkommen :D

Gratulerer til deg og velkommen til oss:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Grattis og velkommen inn til oss :)

Tusen takk :D

Gratulerer, testet selv positivt i dag :)

Gratulerer så masse ! :-D

Jeg klarte å vente en HEL dag før jeg måtte inn å skrive her :p Planen var i grunn å vente litt, for jeg skulle jo da egentlig ha holdt det litt hemmelig.
Fikk positiv test i går, og om alt går bra (som det skal ;)) så er terminen 16 juni.

Hihi :p Jeg synes det var imponerende at du klarte å vente en HEL dag.. ;)

Gratulerer så masse, og velkommen til verdens beste gjeng. Juni 2014!

Gratulerer så mye!! :D Og velkommen!
Jeg har ,om alt går bra, og det skal det, ha termin 17.juni ;)
Du er jo så anonym som du vil her, og jeg hadde syntes det hadde vært mye vanskeligere å holde på det ovenfor resten av omverden om jeg ikke var her ;)

Hihi :p Jeg synes det var imponerende at du klarte å vente en HEL dag.. ;)

Gratulerer så masse, og velkommen til verdens beste gjeng. Juni 2014!
Hehe, ikke sant! Imponert over meg selv jeg ;)

Gratulerer så mye!! :D Og velkommen!
Jeg har ,om alt går bra, og det skal det, ha termin 17.juni ;)
Du er jo så anonym som du vil her, og jeg hadde syntes det hadde vært mye vanskeligere å holde på det ovenfor resten av omverden om jeg ikke var her ;)
Jada, man er jo heldigvis litt mer anonym her. Men jeg har jo vært her i noen år nå, så det kan jo være at jeg blir gjenkjent.

Gratulerer så mye :-) sier som flere har sagt. Gøy å se at det fylles opp her :-) :-) :-)

Forstår, jeg er ny i "gamet" ;)
Men håper at hvis man kjenner igjen folk på forumet så må man ha respekt for at det som kommer frem på forumet ikke skal ut i verden! :)
Tenkte litt på det før jeg ble med, men får håpe det fungerer sånn..vi er jo mange i samme båt. :)

Fors:-) tår, jeg er ny i "gamet" ;)
Men håper at hvis man kjenner igjen folk på forumet så må man ha respekt for at det som kommer frem på forumet ikke skal ut i verden! :)
Tenkte litt på det før jeg ble med, men får håpe det fungerer sånn..vi er jo mange i samme båt. :)

Tror no de fleste her deler den meningen plomma :-)

Grattis og velkommen

Gratulerer og velkommen hit:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Back
Topp