HEI JENTERE ER TILBAKE JEG....:)

~Vekten73~

Glad i forumet
hei, jenter..håper at det går bra med dere og deres baby...

Jeg er tilbake igjen etter en laaaang pause fra BV...det har kjedd ganske mye i den tiden jeg var borte...fødte en jente til ...hun blir 1 år til 3. november...:) og ër nå igjen gravid med tredje mann,,, er nå 10 uker på vei......Jeg ble gravid med Cerazette pillene...er så forbanna på legen min som ga meg dette og ikke sa noe om tillegsprevensjon...har hatt en del blødninger i det siste og vært på en rekke ultralyder...legene mente at dette kunne ende med spontan abort...hjertet tl babyen slår og den utvikler seg normalt bortsett fra fostersekken er ikke helt som den skal...den er oval og legen ville ikke garantere at dette kunne gå bra.. jeg blør ikke nå håper at det er e godt tegn...skal igjen til ultralyd undersøkelse til onsdag....så jeg håper at det går bra med babyen og at den er fortsatt er frisk og levende....

Så fint å høre fra deg igjen. Det har jo virklig skjedd mye hos deg. Gratulerer så mye med jenta, som allerede begynner
å bli stor[;)] Og grattulerer med spiren, håper det går bra. Høres ikke lett ut å være i din situasjon nå. Krysser fingrene for deg.

Koselig å høre fra deg, gratulerer med nr 2 og den tredje på vei[:)] Håper alt går bra med den lille spiren din og at ultralyden gir positive svar. Selv har jeg fått en jente i mai i år, hun blir 6 mnd neste uke[:D]

Grattis med barn nr 2 og med ny spire i magen [:D] Håpar det vil gå bra med svangerskapet!

Så koselig at du er tilbake[:)] Skal si det har skjedd ting siden du var her sist ja. Off, skremmende ang spiren i magen. Krysser alt for at det går bra!!!!

Jeg har ikke vært her inne "fra starten", så jeg tror ikke jeg har sett deg her før, men hei![:D]

Velkommen tilbake! Jeg så at du har skrevet et annet sted at ikke det gikk bra med spire nummer tre. Det var veldig trist å høre.

Jeg fikk med meg at du ventet nummer to, men tenk at hun allerede er ett år! Tiden flyr. Den eldste jenta di og Krokodille er vel født samme dag, hvis jeg husker rett.

Back
Topp