Hei jenter

manila

Andre møte med forumet
Hei damer.

Gratulerer til alle gravide med termin i november 2010.

Jeg fant ut til min store overraskelse at jeg var gravid, på fredag. Dette er ikke planlagt. Har en baby på ni måneder og hadde ikke tenkt meg en til så raskt. Jeg startet å blø friskt blod søndag kveld, ikke kjempe mye, men nok til at det var skummelt. Var på legevakta for en prat, men fikk bare beskjed om å vente å se og ta en dag om gangen. Det er jo lettere sagt enn gjort.. Vel kjenner jo at dette er ønsket selv om det ikke var planlagt. Så jeg henger litt her for å skravle, kanskje andre som har opplevd blødning her inne?

Hilsen Manila.

Hei [;)]

I dag er jeg 5 + 2, så blødningen kom på 5 blank. Jeg blødde kun et par timer ikke mye som sagt, men mer enn bare spotting slik jeg gjorde når jeg gikk gravid med prinsessa. vet ikke helt hva jeg skal tro. Er oppblåst, kvalm i perioder men ellers ingen symptomer.

Sitter å tenker på å bestille time til privat ul neste uke, orker ikke gå i uvisshet.

Hvordan er det med deg da?

Velkommen hit[:)] Dersom du mistet spiren hadde du nok blødd mer enn noeen timer. Hvertfall ett par-3 dager ++, så vil abssolutt si at det er håp enda for deg[:)]
pluss vi har jo ei her som had blødd i mange mange dager, med klumper og alt, men UL visste at spiren hadde klort seg godt fast

Neida jeg blør ikke noe nå.

Har vært litt kvalm i dag, men føler meg litt usikker på det hele. Jeg får bare vente å se på ultralyd. Lurer på å bestille time på slutten av neste uke. Da skal vel hjertet ha begynt å slå.

Når ting er så usikkert så er jeg glad for at dette ikke var planlagt og etterlengtet. Tenker jo på det hele tiden uansett. Vet jo hvor fantastisk det er å bli mamma

Så flott å høre at alt er vel med spiren til dere andre som har blødd.

Velkommen inn hit[:D]

Krysser fingrene for at det går bra og at du sitter med to små i november

Er kjekt for barna at det er liten aldersforskjell[:)]

Jeg blødde fra 4+4 og til 5+2, men ikke mye da[:)] Var på ul i går og jeg er fortsatt graivd<3<3<3 Morro <3<3<3

Tusen takk for lykkeønskninger.

Det er jo en litt skummel tid, 1 trimester uansett. Man sitter gjerne å kjenner etter og registrerer alt som skjer med kroppen. Det er jo godt det går bra i de aller fleste tilfellene.

Håper jeg får blitt bedre kjent med dere alle sammen her inne. [:)]

Back
Topp