Hei jenter

*miffe

Forelsket i forumet
Sikkert ikke mange her som husker meg en gang, men jeg var altså Miffe[:)]

Ble veldig mye på en gang for en tid tilbake så jeg trakk meg ut for en periode. Men nå er det litt kontroll på ting igjen, og jeg er jo meeeget spent på hvordan dere jenter har det her da[:D]

Er det fullt kjør med tidsklemme og hverdag på de fleste? Her går dagene i ett, og jeg forstår virkelig hva folk mener når de sier at døgnet ikke har nok timer[:D]

Kan ikke folk fortelle meg åssen det går da, er det noe moro som foregår eller er det stille på forumet for tiden?[:)]

å deg husker eg
velkommen tilbake

Her er d full rulle hver dag eg jobber 80% å den lille e sjå dagmamma men skal beg i bhg i aug der storebror går.

Jobber/studerer du nå? eller e du ein av di heldige som kan ver hjemme i lebgre permisjon med den lille?

godt å se deg [;)]

Husker deg vettu :) ganske sikker på at jeg har deg på facebook og? eller blander jeg nå? For du har hatt et annet nick før ikkesant?[:)] Giftet ikke du deg i høst?[8|]

Koselig at du gir lyd fra deg da!! Skjønner godt at dagene er hektiske.. Pleier å være sånn her også![;)]
Nå har vi vært syke i 1,5 uke her da, så vi har vært hjemme alle mann! Influensa og ørebetennelse på alle sammen..[&o] Men tror vi er på bedringens vei nå, så da blir det barnehagen på Emma ihvertfall på mandag!![:)][:)]  Skal forhåpentligvis bli student til høsten, så da blir det mer hektisk i hverdagen tenker jeg[8D]

Hei hei og velkommen tilbake[:)]

Her er det full fart hele dagen med ei aldri spå lita aktiv jente og en gutt i bhg..
Her er oxo nr 3 på vei.. [:D]

Så her blir det liv i heimen i september en gang[:)]

Hei, og velkommen tilbake..[:)]

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne lengre selv, men når jeg først logger meg inn, så er jeg her masse en periode, og så er det pause igjen..

Her er det også hektisk hjemme, og jeg er ikke i jobb en gang...
Siri går i 1.klasse nå, Marie (2 1/2) går i bhg, og Thomas er hjemme hos meg.
Når han er våken så går det i mye leking og spising og andre "barnegreier". , har ikke tid til data(den får jeg ikke ha i fred når han er til stede) Og når han skal ha form.dags-luren sin, så er det husarbeid som står for døren. Utrolig lite man rekker selv om man går hjemme. Vet ikke hva jeg skulle ha gjordt om jeg var ute i jobb.. Så data er en gang i mellom på kveldstid...

Nå ser vi frem til at snøen skal smelte enda mer og at været blir varmere,s å vi kan være MASSE ute.. Mmmm for en deilig tid vi går i møte...

Kos deg videre[:D]

Jeg hadde nicket MBF frem til i sommer, så ble jeg Miffe[:)]

Vi giftet oss på sensommeren[:)]

Jeg studerer, og holder på å gjøre meg ferdig med studier. Så i mai er jeg ferdig utdannet, herlig å avslutte studiene nå syns jeg, er temmelig lei!

Her har det vært ekstremt mye sykdom etter jul. Begynner å bli veldig slitsomt, og håper virkelig våren hjelper litt på. Nå har hun nettopp hatt dobbelsidig ørebetennelse, fjerde barnesykdom og farangen.

Prater de mye småttisene deres da? syns liksom hun har stoppet opp veldig i språkutviklingen i det siste, men det går vel i rykk og napp sånt[:)]

Så godt å gå hjemme til august, deilig med lang permisjon sikkert[:)]

Jeg så du hadde fått inn en islandshest fra villmarka? Så morsomt, er Thea opptatt av den?
Snuppa er er gærn etter dyr, vi har hund som hun er veldig knyttet til. Katter og kaniner er også veeeldig stas[:D]

Snedig hvor mye de forstår ja, uten at de kan å snakke. Her skjønner hun enkle ting også[:)]

så herlig at hun får komme så tett innpå ulike dyr, det trir jeg er superviktig[:D]

hadde jeg ikke vært livredd hester hadde vi nok ablagt flere besøk i stallen borti gata her vi og[8D]

Back
Topp