Hei jenter

*Laila*

Forumet er livet
Nå har ei litt småskuffa dame kommet hjem fra innsett...blei ingen egg på frys selv om jeg hadde mange flere egg som har blitt befrukta,så kan de ikke brukes pga for mye arvestoff i de[:'(]vil jo selvfølgelig ikke ha "dårlige" egg tilbake i livmoren,men jeg klarer ikke la være å tenke på hvor mange tusen vi må ut igjen med hvis dette forsøket ikke fører til graviditet[&o]jaja...litt frustrasjon måttte ut[&:]

Ellers fikk jeg satt tilbake ett perfekt egg som hun sa,som hadde delt seg i 4[;)]så jeg får bare prøve å komme over skuffelsen,og fokusere på det egget jeg fikk,trenger bare litt tid[:)][:)]

Men kjære deg....Du bærer jo på gullegget!!!!
Bare vent å se.....du får verdens beste julegave....og det på lille julaften [:D][:D][:D]

Kos deg, tenk positive tanker, ro ned kroppen og nyt juletiden [:D][:D][:D]

Dette er gullegget og århundrets julegave vettu [;)]

Ja dete er gullegget selvfølgelig[:)] Skjønner du er skuffet over ingen på frys, men nå skal du kun fokusere på det gode egget der inne og ruge og kose deg som best du kan[:)]

Masse lykke til med rugingen!

Er det 3.forsøket ditt?
(siden du sier det blir dyrt om det ikke går denne gangen?)
Jeg tror du skal bruke all din energi på å tenke positivt,tenk om du om to uker får to blå streker[:D][:D][:D]

Gratulerer som ruger! Gleder meg til jeg kommer dit også[;)]

Du trenger ikke mer enn et egg, satser på at du ruger på gullegget nå[;)]

Forstår at du ble skuffet da, klemmer på....

ORIGINAL: fano

Dette er gullegget og århundrets julegave vettu [;)]

sign[:)]

Du skal se det er gullegget du ruger på nå, og at dere får verdens beste julegave en dag på forskudd!![:)] Skjønner godt at du er skuffa over at du ikke fikk noen på frys, håper du ikke har bruk for det

ORIGINAL: tullemor79

Du skal se det er gullegget du ruger på nå, og at dere får verdens beste julegave en dag på forskudd!![:)] Skjønner godt at du er skuffa over at du ikke fikk noen på frys, håper du ikke har bruk for det

ORIGINAL: ElinR

skjønner godt du er litt skuffa, men tenker d går raskt over når du skjønner at du ruger på gullegget[:D][:D][:D]

ORIGINAL: tullemor79

sign denne

Back
Topp