hei jenter :)

Miracle Babies

Andre møte med forumet
akkurat nå har jeg ett dekk navn her [;)] er fast/aktiv bruker innpå feb 2009... men vil holøde meg hemmelig en stund til fordi.... JEG ER GRAVID IGJEN [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Termin er rundt 27 juni [:D][:D][:D][:D] så da skal verdens beste bli store søster [:D][:D] såpass mye kan jeg røpe om meg selv, at jeg har ei jente hi hi hi [:D][:D][:D]

men til alle dere som skjønner det he he, for det er visst alle [;)] så pleas ikke si noe om det på facebook eller noe! Vil ikke de rundt meg skal vite noe enda

så tøffe de nye testene, de viser hvor lenge siden det er man kan ha bli befruktet men går ikke hlyere enn til 3+ da [;)] men ganske morsomt da

neiii, nå begynner jeg å bli lei disse dekknickene!!! Passer ikke for meg som er såååå nysgjerrig[8D]

Masse, masse gratulerer til deg[:D]

ORIGINAL: Moira

hehe!!

De [:D] røper deg også endel da hihi=) MASSE gratulerer igjen da kjære du!!! Er så glad at jeg går bare å smiler[:D][:D][:D]

åhh, er det den jeg tror?? Så hyggelig i tilfelle[;)]

hehe!!

De [:D] røper deg også endel da hihi=) MASSE gratulerer igjen da kjære du!!! Er så glad at jeg går bare å smiler[:D][:D][:D]

Jeg ser alltid på skrivemåten osv men etter det du skrev så bekrefta du på en måte den jeg tror det er[:D]

ORIGINAL: lilletitti

hehe!!

åhh, er det den jeg tror?? Så hyggelig i tilfelle[;)]

Hehe, da er det antakelig den jeg også trodde automatisk av innlegget!

Gratulerer så utrolig mye uansett! [:)]

åhh gratulerer masse til deg!! jeg er nok ganske sikker på hvem du er[:D][:D] så koselig!![:D]

Jeg glemte å si Gratulerer så mye[:D][:D]

vet nok også hvem du er![:D]
Spiller ingen rolle GRATULERER SÅ MYE!

ORIGINAL: lilletitti

neiii, nå begynner jeg å bli lei disse dekknickene!!! Passer ikke for meg som er såååå nysgjerrig[8D]

Masse, masse gratulerer til deg[:D]

heeelt enig!! hihi...gratulerer![;)]

ORIGINAL: malleleo

gratulerer[:D]

Trooor jeg vet hvem du er ja[;)] Grattis så mye uansett!!!

Gratla[:D][:D][:D][:D] jeg tror også jeg har gjettet meg fram til hvem det er!

gratulerer så masse! [:D][:D][:D]

Hehe vet hvem du er ja [:)][:D][;)]
Gratulera så mye her inne og [:D]

Back
Topp