Hei jenter:)

thessa88

Blir kjent med forumet
Off, nå kan jeg ikke akkiurat si at jeg gleder meg sånn til å reise på ultralyd i dag :( i går skjedde det en ulykke inni Oslo, pappa ble meiet ned av en sykkelist som kom i full fart. Og pappa datt rett i bakken, landet på fortauet. slo hode sitt veldig[:(] Så nå ligger han på ullevåll sykehus på overvåkingen, han har kraftig hjernerystelse, men han er stabil. Legene viste ikke mere enda, før de hadde hatt lege møte.
Så jeg kan ikke si at jeg er så klar for å reise på ultralyd i dag :( jeg får ikke lov til å kjøre bil heller, pga at jeg har så dårlig konsentrason. Men når mamma endelig hadde fått kontakt med pappa, sa han: Therese skal på ultralyd i morgen, jeg gleder meg til å bli bestefar. Så han ville gjerne at jeg skulle reise på ultralyd. så jeg og sambo blir kjørt av noen i familien, slik at vi skal reise på ultralyd.

Jeg måtte bare dele dette med dere. For jeg har en kjempe dårlig dag i dag, og har det ikke noe bra i det hele tatt[:(] Men jeg skal oppdatere dere senere i dag:)
Og lykke til dere andre også som skal på ultralyd i dag[:)]

Huff, håper alt går bra med pappa'n din.

Lykke til på UL[:D]

Fy flate! Jeg blir sprø av syklister som ikke kan se seg for og ta hensyn til fotgjengere! Det ender en dag med at noen blir drept! [:@]
Min samboer kan trøste med at politiet også har fått nok av de tullingene på sykkel og skal gjøre mer for å ta tak i det økende problemet med syklister som "råkjører". Man kan få bot hvis man blir tatt av politiet nå. Så det er i det minste et lite steg i riktig retning.

Utrolig synd for din far som har blitt utsatt for dette nå... Håper inderlig det går bra med han. Ble syklisten som kjørte han ned tatt for det? Håper han får en klekkelig bot i såfall... [:@]

uffda. kan skjønne du ikke har så veldig lyst til å dra på UL da ja, men tror nok det kan bli en positiv opplevelse uansett. og pappan din gleder seg sikkert kjempe masse til å høre hvordan det har gått.

lykke til [:)]

Håper alt går bra med pappaen din og at du hadde en flott ul-opplevelse i dag. Venter på oppdatering[:)]

Oii! Uff..! Stakkars deg!
Håper alt går bra med pappan din, og at dere får en fin opplevelse på ultralyden!
Klem!

off skjønner godt du ikke har noen god dag!!
håper alt står bra til med den lille i magen, og at pappaen din blir snarlig frisk!

uffda.. stakkars!! det er ikke en kjekk beskjed å få.. [:(] Håper det går bra med pappen din.. Og at det går bra med deg!
Håpet det gikk bra på UL idag.. og at du fekk sett den lille[:)] Tipper at pappen din blir glad for å se bildene av den lille[:)] Masse lykke til vertfall! God klem til deg[:)]

Hei igjen jenter[:D]
Nå har jeg kommet hjem igjen fra oslo, vi har vært hos pappa på sykehuset frem til i går kveld=)
Nå er det litt bedre med han=) Hjernerystelsen er der enda, og fortsatt like kraftig, men de på sykehuset har sakt at det går fremover[:)] Så det er kjempe bra. Men det er brudd bak det venstre øyet, så han ser ingen ting på det øyet enda=( så det er jo litt dumt. Men det skulle også gå bedre etter hvert sa de[:)] Nå har han hvertfall fått kommet seg litt opp fra senga, og det er jo kjempe bra[:D] Skal tilbake til han igjen i morgen[:D]

Ultralyden gikk kjempe bra[:D] jordmoren er kjempe fornøyd med det hun så[:D] Men h*n lå litt å gjemte seg, og med bena i kryss. så hun fikk ikke sett hvilket kjønn det var. men hadde en liten anelse om at det kunne være en liten jente inni der[;)] så det blir spennende å se på neste ultralyd time som vi fikk 7oktober[:D] da skulle hun sette ny termin også[:D] Så vi gleder oss kjempe masse[:)]

Takk for alle koselige meldinger som jeg har fått her inne[:)]
Håper det går bra med alle dere andre[:D]

Så bra at det går bedre med pappaen din! Og supert at alt gikk fint på ultralyden!!
Spennende om de ser hva det blir neste gang!! [:D]

Så flott at det går bedre med papsen, og at du hadde en finfin UL [:)]

Back
Topp