Hei jenter!

Fullmåne

Flørter med forumet
Jeg håper jeg kan melde meg inn her også. Er en dag " over " nå..[:)]
Men vil ikke teste før på fredag. Jeg har et barn fra før, men det er like spennende denne gangen.
Men jeg lurer på dere som vet dere er gravid merker dere noe til det allerede?
 
 
 
Hei og lykke til med testing på fradag!

Jeg var kvalm, hadde menslignende smerter og ømme bryster ca en uke før forventet mens.. så jeg tenkte at det bare var den månedlige uka som kom, men den har ikke kommet, testen var positiv og symptomene blir bare verre og verre... Og de kan få lov til å bli enda verrre så lenge jeg får lov til å fortsette å være gravid. [:)]

Krysser fingrene for deg!
 
lykke til med testinga på fredag[:)]

merket ingenting. var over tida og tenkte jeg "bare" skulle ta testen for å være på sikre siden....
 
Lykke til med testinga imorgen [:D]
 
ORIGINAL: LilleLina

Lykke til med testinga imorgen [:D]

 
Gratulerer med liten spire. [;)].
Tusen takk for lykke ønskninger..
 
 
ORIGINAL: Linda Kristine

Hei og lykke til med testing på fradag!

Jeg var kvalm, hadde menslignende smerter og ømme bryster ca en uke før forventet mens.. så jeg tenkte at det bare var den månedlige uka som kom, men den har ikke kommet, testen var positiv og symptomene blir bare verre og verre... Og de kan få lov til å bli enda verrre så lenge jeg får lov til å fortsette å være gravid. [:)]

Krysser fingrene for deg!

 
Tusen takk, blir spennende.
Gratulerer med lille spiren.[:)]
Sist så merket jeg ikke noe spesielt heller, men nå føler jeg meg litt rar. Vanskelig å beskrive, og litt redd for å si noe siden jeg ikke vet om jeg er gravid enda.[8|]
 
 
 
ORIGINAL: LilleLina

Lykke til med testinga imorgen [:D]

 
Tusen takk og lykke til du også om ikke lenge.[;)]
 
Back
Topp