Hei jenter

*Laila*

Forumet er livet
Beklager at jeg ikke har fått vært her å oppdatert,har besøk denne uka,og har vært på vift hver dag morgen til kveld[:)][:)]kosa oss[;)]
Ang testinga så skjønner jeg ikke så mye av den,tok en ny torsdag den ble oxo negativ,men har fremdeles ikke fått mensen heller[8|]tror jeg har fått uvi,svidd litt når jeg tisser noen dager,men i dag er d ille...har d noe å si for resultatet av testen tror dere hvis jeg har fått uvi?
Jeg prøver hvertfall en ny test i morgen,også tenkte jeg å levere en urinprøve til legen på mandag[:)][:)]

Dette her skjønner jeg ingenting av,testene mine har alltid slått ut 1-2 dager etter ikm tidligere...

Jøssenavn, håper det er noe der da [:D][;)]

sign

ORIGINAL: t.t.h.

sign

eg signere berre denne....

tenke masse på deg ~~~laila~~

ORIGINAL: klovnen

ORIGINAL: t.t.h.

sign

eg signere berre denne....

tenke masse på deg ~~~laila~~

Åhhh...så koselig dere tenker på meg[:(]snufse[:(][:)][:)]
Jeg blir så frustrert av dette jeg...tok en test i dag oxo,men fremdeles "ikke gravid"[:(]den står veldig lenge å venter på svaret,men d er sikkert normalt[8|]heller ingen mens i sikte[8|]Hadde bare fertlilitetsklinikken ikke hatt ferie,skulle jeg ringt....men får ta med en urinprøve til fastlegen mandag....

ORIGINAL: Nesing

Hm, merkelige greier! Bruker du Crinone eller Progestankapsler? Begge deler KAN utsette mensen, men normalt sett pleier den jo å bryte gjennom uansett dersom man ikke er gravid. Håper du bare er en svært treg produserer av hcg og at du får en pos overraskelse om kort tid. Fortsatt lykke til med ventingen! Sikkert lurt å få tatt en blodprøve til uken dersom ingenting skjer. 

Jeg bruker fremdeles crinone og progynova tab,for det skulle jeg fortsette med hvis testen slo ut pos,men siden mensen ikke har kommet har jeg ikke turt å slutte med det tilfelle liksom...[8|]

Back
Topp