hei jenter :)

connie83

Forumet er livet
vet ikke helt hvordan jeg skal begynne men jeg teste posetivt i dag.. har ikke anelse om termin er i desember 2009 eller januar 2010 fordi jeg har IKKE fått tilbake mens etter sist svangerskap... datteren min er bare 3 mnd he he he ble født 31 januar 2009[:D] vi har ikke turt og bruke prevasjon fordi vi brukte nesten 4 år på henne og var redd spire nr 2 skulle ta like lang tid.. men det gjorde den ikke... så nå sitter jeg her og er i sjokk men veldig veldig glad..[:D]
så teste faktisk posetivt 16 mai i fjord og nå nesten på daton tester jeg posetivt igjen [:D]
 
jeg blir 26 år nå i oktober, er gift og bor i trøndelag.. men er fra oslo[:D] 
 
herregud rart å tenke på at jeg får ett barn til med akkurat ett års mellomrom tihi.. vi som fikk beskjed om at vi aldri kunne få barn naturlig[:D]
så for oss er dette rett og slett ett stort stort mirakel[:D]
 
Hehe går fort i svingene[:D] Gratulerer så mye og welcome[;)]
 
ja det gikk visst veldig fort... hadde jeg aldri trodd he he.. men blir kosleig å bli kjent med dere alle[:D] jeg tilhører feb 09 så er så raert å melde seg inn i ett nytt forum he he
 
ORIGINAL: lillehilde

du vet vi kommer til å snike her og følge med på alle magebildene dine og alt?????[:D] jan 10 blir invadert av snikere fra feb 09 nå altså!!!!!! hehe

 
[:D]
 
ORIGINAL: lillehilde

du vet vi kommer til å snike her og følge med på alle magebildene dine og alt?????[:D] jan 10 blir invadert av snikere fra feb 09 nå altså!!!!!! hehe

Tror nok jeg kan skrive på vegne av alle fra februar 09 AT VI ER SÅ UTROLIG GLAD PÅ DINE VEGNE!!! Men ikke bruk for masse tid på det nye forumet, da.. [8D][:D]
 
søte jentene mine på feb 09 [:D]
 
og tusen takk alle jan 2010 mammar [:D] søte dere også[:D]
 
Back
Topp