Hei jenter!

kløverjenta

Andre møte med forumet
Må bare skryte litt av disse sidene, det er så vennlig tone mellom alle her, føler meg så godt mottat av alle her inne!!!!
Dere er alle utrolig jenter som svarer så godt dere kan på spørsmål uten en sur mine, jeg har vært på flere av disse sidene andre steder, og det er ikke alltid en hyggelig tone. Blir litt oppgitt når noen er rett å slett ufine!
Men her trives jeg ja, håper vi får en fin tid alle sammen mot fødsel, og spedbarnstid!!!!
Og ha en fortsatt trivelig dag [:)][:)][:)]

Jeg må bare si at jeg er helt ening med dere

Enig med deg, kløverjenta. Dagene blir bedre når man er inne her og ser hvor snille og omtenksomme alle er. Vi skulle hatt chat-side som det er på BIM.

Jeg er helt enig!!!! Har vært innom flere andre steder jeg å, men her kommer jeg til å bli hele veien!!! Det er masse hyggelige mennesker å prate med både via forumet og mer privat!!!

Jeg er oppriktig glad i dere alle sammen!!! [:(][;)][:D]

HEILT EINIG JA[:D]

[:D][:D][:D]ENIG!!!![:D][:D][:D]

Helt enig i at dette er et hyggelig sted, men fryktelig vanedannende!!!! Jeg bare må innom MINST en gang om dagen [:D]

Helt enig! Jeg har fått masse hjelp her inne!

helt enig jeg også....[:D]

har hørt dette med sure miner på andre forum(så idiotisk),å jeg syns det er så gøy at vi"klaffer"så bra sammen her inne.

helt opp![;)]

enig i det jeg også[:D]

Slenger meg på den jeg og.. Synes det er kjempeinteressant å høre om erfaringene som alle har her.. Møter stadig noen som er eller har vært i samme båt som en selv..

Enig med deg[:D], og takk for dette innlegget.. jeg liker sånne[;)]

Mycke enig!!![:D] D her e helt topp. Rett og slett deilig å sitte her å lese o snakke m andre som har samme tanker!![:)]

Back
Topp