hei jenter

hegemw

Forumet er livet
hei jenter!!!

tusen takk. ja nå er jeg endelig mamma til 2 vakre prinsesser. de er så utrolig vakre.
formen min er blitt ganske bra, måtte få blodoverføring her om dagen men er nå kvikk igjen.

ja det går mye tid til mat, bleieskift, de ligger på intensiven, er da stell der kl. 09, 12, 15,18,21 og 24 hvis jeg orker. har stoppet etter kl 21 stort sett for da er jeg utslitt.
de får mat da igjennom sonde, og legger de til puppen hver gang, jessica er det som suger mest, hun er jo også den største, så ikke så rart, har brukt bryst skjold på henne nå og da suger hun som bare d :)
angelica kommer seg sikkert etterhvert.

igår hadde vi første badet dems, så søtt og rørende, de er bare så fantastiske.

skal legge ut bilder etterpå, skal hjemom en tur etterpå for å gjøre litt hjemme og så tilbake hit.
vi har fått rom her, enn så lenge ihvertfall, håpe jeg får bli her så lenge som mulig.
for jentene blir jo her noen uker til.

selv om fødselen var helt. j..... så er det sååååå verdt da ja

jeg håper dere alle her får oppleve denne muligheten om ikke lenge

også fått med meg bobbo, jippi, jeg viste det. gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

takk, ja jentene har det bra. gleder meg sånn til å ta de med hjem, men blir noen uker til her på sykehuset, de må bli store og fine.

Har akkurat skrevet til deg i dagboken din....

men legger igjen en kommentar her også.

Godt å høre fra deg igjen, og lese litt om dere.
Virker som at prinsessene dine trives og har det bra.

Gleder meg til å se bilder[:)]

Gratulerer med prinsessene dine[:D][:D][:)]

Så godt å høre at det går bra med jentene, Hege. Angelica kommer nok etter og begynner å suge etterhvvert hun også skal du se. Kan tenke meg at det var en stor opplevelse med første badet. Kos deg masse med de små mirakelprinsessene [:)]

Kjempe masse gratulerer med 2 tuller [:D] Kos deg kjempe masse [:D]

Koselig å hørra frå deg snuppa[:)] gler meg til å sjå snuppene dine[:)]
Klem[:D]

Godt å høre fra deg, og at alt er bra med jentene. [:)]
Gleder meg til å se bilder. Stooor klem.

Gratulerer så mye[:D] Høres veldig koselig ut[:D]
Kjempenydelige navn dere har valgt til prinsessene deres.

ORIGINAL: hegemw

takk, ja jentene har det bra. gleder meg sånn til å ta de med hjem, men blir noen uker til her på sykehuset, de må bli store og fine.

Der var du endelig på nett Hege, så flott da. Gleder meg til å se bilder,
Ellers er nok ikke hodet mitt helt på rette plass idag, det jeg har uthevet leste jeg ; de må bli store og fete[8D]he he...det er vel delis sandt det også men de er jo ingen griser, beklager så mye, men kunne ikke dy meg for å fortelle hva surrehodet meg leste, har bare nettopp stått oppetter en lur etter lunsjen her[:o]

Gratulere så mye med jentene[:)][:)]

Så godt å høyra fra deg Hege[:)] Flott at formen er stigande[:D]

Å så utrulig nydelig små prinsesser dåke har fått

Gratulera igjen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: babyT

Så godt å høre at det går bra med jentene, Hege. Angelica kommer nok etter og begynner å suge etterhvvert hun også skal du se. Kan tenke meg at det var en stor opplevelse med første badet. Kos deg masse med de små mirakelprinsessene [:)]

Det var to flotte små prinseser, ser veldig godt forskjell på størrelsen og at den ene har gulsot og ikke den andre. Håper de kommer hjem snart, slik at de ikke trenger å være på sykehuset altfor lenge.
Det er jo mye kosligere hjemme i huset til mor og far[:)]

tusen takk alle sammen, ja de er vakre.

ja blir nok å gjøre etterhvert når vi kommer hjem.

ja navnene passer så utrolig bra til de også :)

Gratulere så masse[:)]Kjempe fine navn dere har funnet og.

Så godt å lese oppdatering vennen, Gratulere så masse igjen. [:)] Fine bilder av jentene, gleder meg til å se de, kanskje en gang til våren/sommeren.

Back
Topp