Hei Jenter

Jon Blund

Elsker forumet
Da kommer eg inn til dere for fult[:)]
Har en sønn på 6 1/2 måned nå og i nsete uke vente eg mensen. Og da skal eg ringe te helse fonna og starte med søsken forsøk[:D][:D][:D]
Glede meg te å få ting igang. Men vet så alt for godt ka eg skal gjennom igjen[:'(]
Det eg gru meg mest til , e når de har tatt ut egg  og en skal ringe å høre om noen har overlevd[:(]
Me får bare 3 hver gang og bare 1 som overleve hver gang. Men sist var det jo gull egge da[:D] for han ligge her i lekegrinda si og e så glad og fornøyde.

Har hvert inne å snik titta på dere lenge, å dere e en herlige gjeng allså[:D]

ÅÅÅ så dumt at du ikke ble godt mottatt på sykehuse da[:@]
Men hausken har eg hørt masse godt om, og han var på helse fonna før han starta for seg selv.
Men eg kan jo trygt si at det e stor forskjell på legene på helse fonna, han "tyske" e mye kjekkere enn han norske Larsen[:'(] Men de gangen mannen min har hvert med e Larsen ok nok, og slenger ikke med leppa si.

Her må vi hoppe i det med engang, eg e gamale[8D] 36 år, å det eneste de fant ut med oss, var at den innvendige overgangs alderen min var kommet. Så da får eg mindre egg, selv med høy dose medesiner.
Så nå får eg are håpe me klare det engang til.

Velkommen skal du være. vi har ingen barn, har vært igjennom 2 icsi forsøk og 1 fryseforsøk uten og lykkes, har bare 1 forsøk igjen, går ikke det vet vi ikke hva vi gjør. Godt du har lykkes en gang, da gjør du det nok igjen skal du se [:D]

Velkommen inn hit for fult. Hehe...
Er en knall fin gjeng her inne.

Håper du kommer raskt igang med søskenforsøket.
Har selv vært igjennom 3 ICSI og 1 fryseforsøk uten å lykkes.
Men skal på samtale privat nå i okt. Er så spent.

Masse lykke til framover, skal bli spennende å følge deg.

Hei og velkommen.
Er selv nettopp kommet hit, jeg er 34 år snart og venter på lap. oprasjon og søknad om icsi er sendt st. olavs.Har fra før 3 barn, en gutt på 12 og ei jente på 11 år å en englegutt som kunne vært 2 år og 2 mnder.
Vi er helt friske begge, men etter vi mistet har dessverre ikke spiren villet sette seg på nytt.
Derfor for vi ass. befruktnings hjelp.
det var litt om meg.
Lykke til til deg[:)]

Hei og velkommen, skal bli artig å følge med på deg.

Du er vel ikke gammel, men dersom det er som du sier at overgangsalderen er like rundt hjørnet så må du henge i.

Jeg er eldre enn deg

Velkommen til oss!

Da blir kjempe spennande å følga deg på veien. Håpa du får gullegget på første forsøk[:)]

velkommen! håper du vil trives, men håper også at du snart kan flytte over i terminforum[:D]

Velkommen inn hit til oss[:)] så bra at du får søsken forsøk,det er jeg glad for at vi slitere får muligheten til å ha tilgode om vi lykkes[:)]
Håper du slipper å være her lenge...[:D]
[:D]

Hei på deg! vi skal også starte med søskenforsøk nå. Vi fikk ei nydelig prinsesse for nesten 8mnd siden og sykehuset er klar for oss nå. Vi må bare ringe når jeg har fått mensen. Den har jeg nå men litt usikker på om jeg skal vente til neste mens....uææææ. Vi har planer om å reise og da passer det litt dårlig viss jeg skal ta spray og sprøyter og sånt....uff vet ikke hva vi skal gjøre. vil jo så gjerne starte og for vi vet ikke om vi er like heldige som forrige gang hvor det var full klaff 1. forsøk...

bor du i distriktet? jeg er nå passert 30 så....

ORIGINAL: stormage

Hei på deg! vi skal også starte med søskenforsøk nå. Vi fikk ei nydelig prinsesse for nesten 8mnd siden og sykehuset er klar for oss nå. Vi må bare ringe når jeg har fått mensen. Den har jeg nå men litt usikker på om jeg skal vente til neste mens....uææææ. Vi har planer om å reise og da passer det litt dårlig viss jeg skal ta spray og sprøyter og sånt....uff vet ikke hva vi skal gjøre. vil jo så gjerne starte og for vi vet ikke om vi er like heldige som forrige gang hvor det var full klaff 1. forsøk...

bor du i distriktet? jeg er nå passert 30 så....

Bor i stavanger, så eg må over fjorden for å komme meg te haugesund. Men den turen går jo fort [:D]
Eg klare ikke å vente med å starta[8D] selv om mannen helst hadde sett at me venta en måned. Men det e lenge det[;)] Så me starte nå når eg får mensen.
Heldige du som det klaffa på første forsøk, me hadde 2 forsøk. Hadde eg hvert deg hadde eg ringt med engang[:D] spray og sprøyter e ingen hindring[:D][:D][:D] så gira e eg.
bor du og her i distrikte?

Husker deg jeg, ville bare ønske deg lykke til!! [:)]

Me bor i haugesund.
Har dåkke noen egg til frys? me fekk ut 6 egg forrige gang og de befruktet 5 men då me me skulle sette det inn var det kun ett egg som overlevde, SUPEREGGET. Gruer meg t neste gang siden det er så sinnsykt vondt.....

Ingen egg på frys her nei[:(]
Får ut 3 hver gang, og når me skal sette inn e det kun 1 som har overlevd.
Det eg grue meg mest te e å ringe og høre om kor mange eller om det e noen egg som har overlevd[:'(]

ja det er ganske spennende det og samtidig utrolig skremmende dersom ingen egg er blitt befruktet eller overlevd.Jeg ble tatt litt på sengen forrige gang fordi jeg trodde alle eggene overlevde når de ble befruktet men det gjorde de ikke. Det var bare så flaks at det ene egget overlevde. Jeg ble bare så glad. Hvor mange ganger har dere prøvd?

ORIGINAL: stormage

ja det er ganske spennende det og samtidig utrolig skremmende dersom ingen egg er blitt befruktet eller overlevd.Jeg ble tatt litt på sengen forrige gang fordi jeg trodde alle eggene overlevde når de ble befruktet men det gjorde de ikke. Det var bare så flaks at det ene egget overlevde. Jeg ble bare så glad. Hvor mange ganger har dere prøvd?

Måtte ha 2 forsøk sist.
Første gang forsvant egge , når de skulle sette det inn[&:] de lette etter det i utstyre de brukte og så lette de inne imeg ( det var litt vondt da) så da visste me at det første forsøke gikk i vasken[:'(]

Velkommen til oss!

Håper du kommer til å trives...

Lykke til videre, jeg skal følge spent med framover[:)]

Back
Topp