Hei jenter!

kate

Gift med forumet
Da er jeg vel tilbake fra en helt nydelig og avslappendes tur fra Skiathos[:)]
Hatt det helt perfekt, og ville veldig gjerne vært lenger!!!!
Helt nydelig vær hele uken, masse god mat, og et flott sted vi bodde på. Kan absolutt anbefales. Hadde det bare så herlig!

Noe nytt her????? Har tenkt på dere alle sammen her inne!

Klemmer fra en sommerbrun og avslappet Kate[:)]

Ååååååååå høres ut som dere har hatt en fantastisk tur.
Godt av sånne turer, slappe av og lade batteriene. [:)]

Godt å ha deg tilbake.

Klem.

Dette var koslig å lese, kan tenke meg du er sexy og brun nå og klar for å starte opp igjen med prøverør. Da håper jeg du har lagret opp skikkelig med D vitaminer for det kommende forsøket ditt[:)]

Godt å ha deg tilbake igjen, hm...for så å få ut fingeren jeg å skrive litt i dagboken din pm det jeg har lovet deg.
Hm...har jo lovet Bobbo å skrive noe til tipstrådene våre også, hm...treige meg.

Takk for det jenter[:)]

koselig å sitte litt på babyverden igjen å, trodde jeg skulle få skrevet litt når jeg var i Hellas å, men var sjeldent vi var et sted med data og internett....ble liksom ikke til at vi satte oss på disse internett cafeee desverre. Men nå er jeg her igjen[;)]

ORIGINAL: Nesing

Hei kjære snuppeluppen vår!
Godt å ha deg tilbake igjen, men denne ferien tror jeg har gjort dere godt på alle måter. Er så glad for at du IKKE kom innom BV mens dere var borte, for det betyr bare at dere har kost dere stort og hatt helt andre ting å tenke på. Supert! [;)]

Gleder meg til å følge deg i tiden som kommer, vennen! Nå SKAL det bli Kate-baby altså. Ingen tvil i våre sjeler!

Store, varme klemmer fra oss to [:)][:)]

[:D][:D][:D] Ja det er vel kanskje et godt tegn at jeg ikke var her! Vi hadde ihvertfall det suuuper bra!

Kate-baby kommer nok ja!!!!!

ORIGINAL: * Bobbo *

Ååååååååå høres ut som dere har hatt en fantastisk tur.
Godt av sånne turer, slappe av og lade batteriene. [:)]

Godt å ha deg tilbake.

Klem.

sign denne[:)]

Back
Topp