Hei jenter:)

kate

Gift med forumet
Da er jeg tilbake fra en liten tur på impuls til et vennepar av oss i Stockholm.
Vi hoppa på første flyet på mandagsmorgen og kom hjem i ettermiddag.
Hatt det helt topp, er så koselig å treffe venninner man ikke har sett på lenge.

Vi satt rett og slett å "kjedet" oss litt på søndagskvelden og lurte på om vi skulle finne på noe sprell. Da ringte min kjære venninne som bor i Stockhoklm med samboeren sin og lurte på når vi skulle komme på besøk[:D] Vi dro dagen etterpå da vi....
Bodde på hotell da, men fikk jo vært masse sammen med dem. Dro på båttur ut i skjærgården, var på shopping, tivoli og diverse.
Fikk faktisk slått ut håret en kveld/natt på byen også. Er jo en evighet siden jeg har vært på byen. Det trengte jeg!!!!

Så da er jeg tilbake på bv[:)] 

Høres ut som dere har hatt en velfortjent, koselig og spennende uke [:)] Deilig å kunne gjøre litt slikt innimellom.

ORIGINAL: Ivara

Velkommen tilbake [:)]

Høres ut som det var en fin tur. Gøy å kunne gjøre slike spontane ting innimellom.

Så flott å høre at du har kost deg på besøk, dette trengte du sikkert nå godt med litt pause fra dette styret her, men jeg er veldig glad for å ha deg tilbake også da, jeg er egoistisk nokk til å si det. Er så spent på hvordan det går med deg fremover nå. [:)] Koslig å høre hvordan det går med deg[;)]

ORIGINAL: twinanne

Så flott å høre at du har kost deg på besøk, dette trengte du sikkert nå godt med litt pause fra dette styret her, men jeg er veldig glad for å ha deg tilbake også da, jeg er egoistisk nokk til å si det. Er så spent på hvordan det går med deg fremover nå. [:)] Koslig å høre hvordan det går med deg[;)]

så hyggelig at du er litt ego[:D]

Håper jeg ikke kjeder dere for mye da, med det små pratet mitt[&:]

ORIGINAL: Ivara

Velkommen tilbake [:)]

Høres ut som det var en fin tur. Gøy å kunne gjøre slike spontane ting innimellom.

ElinR: Vi har vel ikke noe eksakt dag/ uke vi starter opp. Vi skal på forsamtale i slutten av august, regner med og tror vi kan starte opp på førstkommende mens da. Men jeg har en del trege syklusen en gang iblant, så vi kan jo være godt i gang i september, eller vi må vente til godt ut i oktober.
Vi får se[:)]

Back
Topp