HEI JENTER!!!!

Sarah

Elsker forumet
Her er jeg igjen og jeg er så utrolig glad for de positive testene som har vært her inne mens jeg har vært borte. BabyT?: jeg visste du ville klare det. Vilsågjerne; så utrolig glad på dine vegne, har ikke lest så mange av innleggene enda men skjønner at du har hatt en liten strid runde denne gangen. Så bra at alt var bra på UL. Og alle dere andre som er gravide GRATULERER!!!!!!

Selv har tiden fra innsett gått veldig fort synes jeg. Tok ut tirs 24. juni etter noen ekstra runder med puregon, uttaket gikk bra, var veldig spent, men det gikk over ALL forventning(så er det en grei dose smertestillende man får da, følte meg drita en stund[:D]). Dagene frem til innsett var helt ok, ikke mye vondt.. Så kom innsett dagen, av 12 egg ut var 3 blitt befruktet, men bare ett som var godt nok til å settes inn. 4 delt uten fragmenter som de kunne se. Har vært på jobb i ruge tiden og prøvd å finne på noe samtidig som jeg har vært forsiktig. Ikke fått gjort noen av Twinannes råd annet enn å spise ananas. I dag morres var det 2 uker siden uttak, CB digital klokken 06.00 viste GRAVID!!! Turte ikke tro det noen av oss, men riksen bekreftet dette for litt over en time siden. HcG på 93 og et stort "gratulerer" du er 4 uker på vei. Nå håper jeg så inderlig at spira sitter fast i 36 uker til, den bare må det. UL blir ikke før i uke 11 grunnet STOR pågang på sykehuset. Det er lenge å vente.. Men, men, den som venter på noe godt venter vel ikke forgjeves. JEG HAR SAVNET DERE JENTER!! STOR Sarahklem!

GRATULERER SARAH!!!

For en babyboom det er her inne for tiden [:D] Så utrolig flott at det har lyktes for deg denne gangen [:D]
Har du regnet på når terminen vil bli?

Mange glade klemmer fra Guria [:D]

hei hei snuppa, godt å se at du er tilbake[:D]

og JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA du er gravid [:D]

å herre gud så hærlig[:D] gratulerer så kjempe masse snuppa.

håper alt går helt knirke fritt[:D]

kommer på mars forumet du også då????? da er vi el 4 ivf berter der inne[:D]

ja uken som har vært har ikke vært noe kjekk, så mye følelser og så mye av og på at det ikke har lignet grisen,men ting ser ut som å rose seg litt no, helligvis. slapper litt mere av men ikke helt, må nok sikkert se ett lite hjerte først[:D]

stor klem fra meg[:D]

Hei Sarah!

Såå koselig å se deg igjen! Og ikke minst, gratulerer såå mye med positiv test imorges.

Denne spira blir nok i 36 uker til [:)]

Klem

Ja, Guria; jeg ser det. Morsomt at det klaffer for så mange for oss nå da. Kjempe leit for de som ikke fikk det til denne gangen. Håper virkelig det klaffer for alle snart og at vi alle opplever at spira(ene) klorer seg fast så lenge de skal. Tusen takk for gratulasjoner. Det har virkelig ikke gått opp for meg altså.. Tror jeg må komme over 7-8 uke før jeg har tro på dette(det var ca da jeg mistet for litt under et år siden..) MEN; jeg er kjempe optimistisk på at dette skal gå bra[:)] termin er ifølge kalkulatiren 19 mars.[:D]

Så hyggelig å skravle med dere igjen, sitter her og tårene triller (hormoner jeg???) Jeg skal snart melde min ankomst i mars forumet ja, tenk 4 stykker der allerede og kanskje det kan bli flere?? Håper det for alles skyld.. Jeg er så glad jeg[:)]

ORIGINAL: Dunn

Hei Sarah!

Såå koselig å se deg igjen! Og ikke minst, gratulerer såå mye med positiv test imorges.

Klem

Tusen takk Dunn. Det er så hyggelig å være her igjen. Tenk deg du da, snart 16 uker på vei.. Det går så fort! Snart er det rutinemessig ul også. Vil dere vite kjønn? Håper tiden går like fort med meg[:)] Klem klem

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: Dunn

Hei Sarah!

Klem

Tusen takk Dunn. Det er så hyggelig å være her igjen. Tenk deg du da, snart 16 uker på vei.. Det går så fort! Snart er det rutinemessig ul også. Vil dere vite kjønn? Håper tiden går like fort med meg[:)] Klem klem

Ja, 16 uker. Jeg kan nesten ikke tro det. Vi skal på UL 28.juli, og vi venter nok en overraskelse til jul. Vi vil ikke vite [:)] (Tiden hit har gått saaaaaaaaaakte da, men det pga. kvalme og mye tv-titting. Hi hi)

Jeg trodde ikke helt på at jeg var gravid før jeg var 12 uker på vei å hørte hjertelyden hos legen, først da begynte jeg å tro det.. til tross for UL i uke 7+6 og vi så hjertet da.

Ble så glad på dine vegne nå Sarah! Er så kjekt med alle her inne som lykkes..

Gratulerer med lille spiren!
Og så flott at selve forsøket gikk så bra[:)]

masse lykke til videre, og pass godt på lille trolle i magen din[;)]

Gratulere så masse!!! [:)]

Tusen takk ElinR. Jeg er så lei meg på dine vegne, skulle ønske du kunne ta følge med meg inn i terminforumet. Neste gang skal det klaffe for dere Elin, det har jeg herved bestemt!!! Stor klem[:)]

ÅÅÅ, god nyhet[:D][:D] Gratulera Sarah!!! Vel-fortjent!![:)]

ORIGINAL: Sola1979

Gratulere så masse!!! [:)]

ORIGINAL: Apple

JAAAAA!!!

Gratulerer, Sarah! Dette var supre nyheter!!! [:)]

Nå ble jeg glad altså, dette var superfortjent!!! [:)][:)]

Tusen takk jenter, jeg er veldig glad selv. Men, jeg må si som mannen min sier; det er litt vanskelig å tro på det enda, må komme meg 3-4 uker videre, over min "magiske grense" så skal jeg virkelig slippe ut jubel brølet[:)]

Og Apple da; tenk at du er 26 uker på vei.. Synes det var i går du testet positivt! Hvordan går det med de 2 små (som sikkert ikke føles så små lengre..)? Er magen begynt å bli stor eller??[:)]

ORIGINAL: kate

Gratulerer med lille spiren!
Og så flott at selve forsøket gikk så bra[:)]

masse lykke til videre, og pass godt på lille trolle i magen din[;)]

Signerer denne eg[:)][:)]

Hei Sarah [:)]

Så at du hadde skrevet i en tråd på marsforumet, så da måtte jeg jo skynde meg inn her og se [;)]

Gratulerer så mye med spire i magen. Da er du også med på babyboomen her inne [:D]

Sarah nå ble jeg glad, tenk at du er gravid vennen, lykke til .
Bare husk å lev fornuftig, kke noe annet, det er litt mat du ikke trenger å spise det er opp til deg hvo forsiktig du vil være. Og ikke allerminst det er lov å sove litt ekstra dersom du føler for det, husk å være gravd de første 3 mnd tilsvarer en anstrengelse en fjellklatrer gjør når han/hun bestiger en skikkelig fjelltopp. [:)]

Tusen takk alle sammen. Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda, men jeg håper virkelig at det går bra denne gangen.. [:D] 
Nå håper jeg alle dere andre snart kommer etter også, jeg har sagt det hele tiden jenter; året 2008 SKAL være vårt år; det er da vi blir gravide!!!!!!!! Lykke ønskninger og god sommer sendes og ønskes dere alle. Stor sarahklem

Back
Topp