Hei, jenter!

Hanna C

Gift med forumet
Huff, nettet er helt på trynet for tia.. derfor jeg ikke har vært innom på en stund.. Like før maskina krasjer.. Det vi må gjøre er å reinstalere hele maskina, så vi har brukt de siste dagene på å brenne ALLE bildene på cd, og det er mange altså, så i hvert fall ingen av de går tapt hvis det skjer noe.. Har sendt dem til fremkalling hos elkjøp[:D] Gleder meg til å få dem!
Har planer om å reinstalere maskina imorgen, så da kan det ta litt tid før jeg titter innom, men jeg kommer tilbake så fort jeg kan! Kan jo ikke risikere å få abstinenser her[;)]

Stor klem til dere!

Huff så kjedelig, da..
Skulle tatt oss en tur til dere, vi, da - om det ikke var så langt  - mannen min ELSKER nemlig å hjelpe folk med PC..[8|]
Han kunne nok fiksa det uten at dere måtte ta alle bildene ut på CD..[8|]

Lykke til med fiksing iallefall[:D]

ÅÅÅH, det hadde jo vært topp da[:)] Vi ante ikke hva vi skulle gjøre, så vi ringte til broren min som jobber med PC veileding for bedrifter, og han rådet oss til å reinstalere og ta ut bildene på cd.. Noe virusgreier som har angrepet maskina vår....

Er sikkert det sikreste å gjøre dersom en ikke er så veldig PC-fikse-geni det, ja..[:)]
Det ville jeg også gjort om jeg skulle gjort det selv[8|][;)]

ORIGINAL: Hanna C

Huff, nettet er helt på trynet for tia.. derfor jeg ikke har vært innom på en stund.. Like før maskina krasjer.. Det vi må gjøre er å reinstalere hele maskina, så vi har brukt de siste dagene på å brenne ALLE bildene på cd, og det er mange altså, så i hvert fall ingen av de går tapt hvis det skjer noe.. Har sendt dem til fremkalling hos elkjøp[:D] Gleder meg til å få dem!
Har planer om å reinstalere maskina imorgen, så da kan det ta litt tid før jeg titter innom, men jeg kommer tilbake så fort jeg kan! Kan jo ikke risikere å få abstinenser her[;)]

Stor klem til dere!

Da sitter jeg her og venter på deg jeg.
Håper at du kommer tilbake snart.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: Hanna C

Stor klem til dere!

Da sitter jeg her og venter på deg jeg.
Håper at du kommer tilbake snart.
Klemmer

Hun er her jo nå, da[;)]

Så kjedelig da!! [:'(]
Jeg måtte også reinstallere maskina mi..haddeheldigvis alle bildene lagra hos eurofoto da!! [:)]

Back
Topp