Hei jenter!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Har dere sovet godt? Her i huset har Thea nå 2 netter på rad sovna i 23 tida og sovet  til 06-07!!! Eneste jeg har måttet gjøre er å putte inn smokken noen ganger, men hun har ikke bedt om mat, og det har vært deilig! Får en annen søvn kvalitet merker jeg!

Hva er dagens planer? Vi skal gå tur, også kommer det fotograf som skal ta bilder av leiligheten! Er veldig spent på dette salget!! Hva markedet er villig til å gi og sånt!! Ellers så hadde jeg tenkt meg på BV treff da!

Her titter sola frem, så håper det blir varmt og godt idag! Selv om det ser ut til at det blir litt skyer...
Ha en fin dag jenter!!

Hei Jordbæret!

Ja det er nytt treff i dag ja. Så koselig! Håper det kommer en del folk da [:)]

Søvn ja.. Er nok ikke like heldige her i gården som det du skriver om gitt..
Hvis hun sovner ved 22 tida så våkner hun ved 1 tida. Noen ganger har det vært greit med smokken og hun har sovet en time til, mens andre ganger har hun småsutret for at smokken har detti ut hele tiden så da har hun fått mat.
Så sover vi til 6-7 tida, da er det mat igjen og jeg skifter på henne og så ligger vi å drar oss så lenge vi vil [:)]
I går sov vi helt til 11.30 da [:D]
Men som regel står jeg opp med henne i 9- 9.30 tida.

Ha en superfin dag vennen! Dere andre også!

Heisann og god dag...

Vi er heldige for Nora legger seg ved 9 tiden og sover da til tidligst kl7,men i dag våknet hun ikke får kl.8[:D] Da hadde du bæsjet på seg og jeg våknet av den dunsten[:'(]

Vi hadde en kjempe fin rutine på leggetid og det gikk bra helt til vi brøt den en dag pga besøk ho svigers. Men i går måtte hun legge seg kl 9 og gråt da 20 min før hun sovnet. Så får håpe hun legger seg uten grin i kveld.[8|]

I dag skulle vi vært på gruppetreff på helsestasjonen men jeg er sausa av influensa og Nora har diare og feber så vi holder hjemme. Tar en tur ut og vaske huset med høytrykksspyleren før vi setter i gang med å male det hvit[:D]

Nydelig vær her i Fredrikstad og 19grader[:D][:D][:D][:D]

Hei hei[:)]

Her legger vi Vegar mellom 21-22 og da sover han til åtte på morran, hender noen ganger at jeg må gi han smokken en i løpet av natta, men det er jo greit[:)]

Ellers er det jo kjempefint vær her, får vel ta en tur ut etterpå, siden bilen er avgårde i dag...

Jeg ville jo også på treff, men sambo har levert bilen på service akkurat i dag da, selvfølgelig[:'(]

Ha en fin dag alle sammen[;)]

Back
Topp