Hei jenter!

Sanrt tre

Elsker forumet
Håper dere alle har en fin adventstid![:)]
Har ikke vært på bv noe særlig i det siste.... Eller er innom og oppdaterer meg fort i ny og ne, men har ikke skrevet noe særlig[;)]
Livet som småbarnsmamma blir stadig travlere, og da er nok ikke lenger pc'en første prioritet[:-]
Nå har vi vært syke i to uker også.... Først Mathias og så jeg. Ikke kjekt i det hele tatt! Vi som skulle kose oss masse i førjulstida dette året. Ble ikke helt slik jeg hadde sett det for meg[:(]

Men sånn utenom det synes jeg tilværelsen som mamma er fantastisk!
Vi går enda ofte til behandling både hos fysioterapeut og manuellterapeut. Og fremgangen er kjempe flott! Nå kan M. ligge på magen og holde hodet oppe i noen minutter før han begynner å sutre! Utrolig kjekt å se!

Ellers så ammes det til den store gullmedaljen her! Pleier å komme ut av tellinga sånn utover natta, men i natt prøvde jeg å holde kontrollen!
Han fikk mat da han la seg kl. sju, og frem til halv sju i morges fikk han mat SEKS!!!! ganger! Og da regner jeg ikke med frukosten kl. halv sju! (Og dette er en helt standard natt...)
Da var pysjen og senga gjennomtisset, så da var det opp og skifte på! Står alltid opp mellom halv sju og sju da, så det var i grunn ikke noe uvanlig....
Men han legger nå godt på seg, så får klare seg med melka ei stund til[8D]

Har bakt en sort julekaker i dag, og blir nok med den ene. Skal være borte hele jula, så er ikke vits å lage masse som ikke blir spist!

Om noen timer skal jeg på GU, gruer meg....[8|]

Sånn, det var en lang oppdatering om mitt liv for tiden[:D]

hei, det var lenge siden!!! så fint at det går bedre med dere, og at mathias legger bra på seg!!

kjipt å være syk, men kanskje dere er kvitt det nå  så dere kan kose dere med jula??

kjempekjekt å høre fra deg, du må ikke glemme oss!! [;)]

Back
Topp