Hei jenter

SillyDilly

Forumet er livet
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne (har smugsett da) Men har nesten ikke hatt tid til å skrive noe[&o] Er så mye med skolen, barnehage osv.

Liten oppdatering:

Mini koser seg masse i barnehagen og har begynt med vanlig melk også[:D] Han klarer nå å vise hvor stor han er, gå mens jeg leier han i en hånd, ta tunga frem og tilbake i munnen på "kommando" (sånn at det blir sånn lyd)[:D][:D] Hehe..

Meg går det bra med på skolen, litt kjedelig, men det går[;)] Er blitt sekretær i russestyret, og driver nå som bare det å ser på biler og ordner dugnader. Så det går bort mye tid om dagen ja[&o][&o] I dag vil jeg bare slappe av[:D]

Alt går kjempe bra med meg og sambo også, og mye pga at han er sååå søt når det kommer til russetiden min! Han sender mailer rundt til sponsorer, skal hjelpe til å ordne på bilen osv osv.

Alt bra med dere her inne?

Hei søta!
Så godt å høre at alt går bra, skjønner at det er mye med skole, russing og barnehage (og samliv[;)]) [:D]

Her er alt stort sett som vanlig [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Hei søta!
Så godt å høre at alt går bra, skjønner at det er mye med skole, russing og barnehage (og samliv[;)]) [:D]

[:)]

Så bra at alt går bra med deg og familien din....

Kos deg som sekretær i russestyret, det var jeg og - og hadde MYE moro!!

FLott att alt er bare bra med deg vennen! [:)]

Hei søta!

sign[:)]

ORIGINAL: ~Yakine~

Hei snuppa! [:D] Så godt å høre at dere har det bra da!! [:D] Ikke noe er bedre enn det! Hvordan gikk det med leilighets-seinga([8D])??

Her går det bra[:)]

Huff! Ja det var det da[&o] Finner aldri noe vi[:(]

ORIGINAL: SillyDilly

Hei snuppa! [:D] Så godt å høre at dere har det bra da!! [:D] Ikke noe er bedre enn det! Hvordan gikk det med leilighets-seinga([8D])??

Flytt til Trøndelag!! [:D][:D] Skal få bo her! [:D]

Jaaaaaaaaa! Flytt til Trondheeeeim!! [:D][:D]

Hei søta!

Hei søta!

[:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Flytt til Trøndelag!! [:D][:D] Skal få bo her! [:D]

Jaaaaaaaaa! Flytt til Trondheeeeim!! [:D][:D]

Ååå tenk så morsomt å bodd på samme sted som dere a[:D][:D][:D]

Back
Topp