Hei jenter!

Badeand*

Forumet er livet
Er en liten stund siden jeg har vært her nå, så jeg må sprette innom og si hei![:)] Jobber nattevakter om dagen, så mens Emma er i barnehagen, så sover jeg. Det går greit nok det men, vil heller jobbe vanlig turnus. Men siden min kjære jobber en del kveld, og han har heller ikke førerkort, så da er jeg den eneste som kan hente Emma i bhg..Menmen, thats life[:D]

Ellers så er det nippet før Emma går. Hun tar fler og fler skritt, og blir mer sikker på seg selv. Hun stortrives i bhg, så alt er perfekt![:D]

I helgen var vi i Amadeus Dyrepark, og Emma matet dyra. Kamelene var litt store og skumle men det gikk fint. Mamma fikkk klappet slanger mens pappa sto laangt unna og grøsset med Emma på armen[:D]

Og nå er det klart at vi flytter til hus den 1.desember! Så glad!![:D][:D][:D]

Hvordan går det med alle her da?

Hei vennen [:)]
Må skrive mer til deg senere, må på jobb nå.
Koselig å se deg her igjen.
Jeg og Line har funnet ut at du må være med å ta en fest [:D]

Klem

Heisann!
Går veldig bra med oss også.. Mathias har begynt i barnehagen, og han stortrives [:D] Jeg har begynt å jobbe (på ica) og syns det er deilig! [:D] godt å få tjene sine egne penger igjen [;)]
Mathias har gått stødig en måneds tid nå. han tok sine første skritt når han var 10 mnd, så det var stor stas [:D] Vi feiret bursdagen hans i helgen sammen med min og sambo's familie. Mathias fikk kjempemange fine og nyttige gaver [:)]

ellers er vi på husjakt, men ser dårlig ut hittil [&o]

Back
Topp