Hei jenter

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
Kan vi lage en avstemning på å kutte ned fra 1 mnd til 2 uker for å komme inn i termin gruppa MayDay? :happy: Synst det er trist at det skal være sånn at vi som ikke har vært på forumet før ikke får komme inn i gruppe før vi har vært medlem i en mnd :confused:
Jeg er gravid med første , og aldri tenkt på noe forum før jeg faktisk ble gravid :hilarious: håper det er flere :Heartred

Kan vi lage en avstemning på å kutte ned fra 1 mnd til 2 uker for å komme inn i termin gruppa MayDay? :happy: Synst det er trist at det skal være sånn at vi som ikke har vært på forumet før ikke får komme inn i gruppe før vi har vært medlem i en mnd :confused:
Jeg er gravid med første , og aldri tenkt på noe forum før jeg faktisk ble gravid :hilarious: håper det er flere :Heartred
Enig med deg, hadde og syntes det var kjipt om jeg ikke kom inn med førstemann, ikke alle som blir med før de blir gravid:) Vi kan jo ha en avstemming, men at man er aktiv og har over 50 innlegg :joyful:

Enig med deg, hadde og syntes det var kjipt om jeg ikke kom inn med førstemann, ikke alle som blir med før de blir gravid:) Vi kan jo ha en avstemming, men at man er aktiv og har over 50 innlegg :joyful:
Ja det er jeg enig med deg i :smug::Heartred

Ja enig :)
Jeg hadde bruker før på babyverden, men av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg ny bruker (skrev inn glemt passord). Så alt ble nullstilt, sikkert fordi jeg åpna den ikke før jeg oppdaget jeg allerede var gravid. Så noen år siden sist jeg brukte den.
Synes det er litt kjipt å ikke være med helt fra starten av på en gruppe :)

Jeg er også enig i at det hadde vært fint å fått tilgang til termingruppa før det har gått 1 mnd. :)

skjønner hva du mener, denne regelen er satt for at troll/snokere ikke så lett skal kunne komme inn.. (da må de i alle fall gjøre en god innsats for å komme med) du kan jo lage en pole, så kan gruppen stemme over det :)

Enig:Heartred

enig, husker det fra første at det var veldig kjedelig å måtte vente en hel mnd, da jeg ikke meldte meg inn før etter at jeg var gravid..

Da har jeg laget avstemming :)

Hei dere, Jeg ser at dette er en tråd utenfor en gruppe og det er noen måneder gammelt innlegg, men om noen ser dette ønsker jeg veldig gjerne å være med om det er en mulighet. :smiley-ashamed004:happy: eventuelt, må jeg lete fram selv eller kan jeg bli invitert?

Hei dere, Jeg ser at dette er en tråd utenfor en gruppe og det er noen måneder gammelt innlegg, men om noen ser dette ønsker jeg veldig gjerne å være med om det er en mulighet. :smiley-ashamed004:happy: eventuelt, må jeg lete fram selv eller kan jeg bli invitert?
Hei, jeg kan sjekke om du kan komme inn :joyful:

Sender deg en pm ❤

Håper du får komme inn :Heartred

Lol! Mulig jeg er helt idiot, men er det et annet forum enn når du trykker på 2021 og mai?
Den hemmelige gruppen er et underform som bare de som er med i et hemmelige forumet kan se :)
Der deler mange litt mer privat enn her ute på åpent :) Er greit med aktivitet både på åpent og lukket forum da.
Og flesteparten av de som har skrevet i mai 2021 er ikke med i lukket gruppe.

Håper dette var litt oppklarende :)

Dette har ikkje eg heller fått med meg i bomullshjernen min..
Korleis blir ein med i privat? Hæsjtagg teknologisk handikappa:laughing021

Visste ikke om dette forumet før ei venninne av meg anbefalte det nå som jeg fortalte jeg var gravid. Men blir vel medlem i slutten av desember en gang

Visste ikke om dette forumet før ei venninne av meg anbefalte det nå som jeg fortalte jeg var gravid. Men blir vel medlem i slutten av desember en gang
Er så kjedelig å vente , jeg var i samme situasjon man føler seg veldig utenfor ..
håper du kommer fort inn :smug:

Jeg sjekka hvor mange innlegg jeg har skrevet.. 48 med denne :wacky: Får bare skrive to til da... Litt strenge regler syns jeg...

Back
Topp