hei jenter !!

Bkno5498692

Andre møte med forumet
Hei jenter! Nå er tiden inne for å begynne å pakke fødebag:happy:Jeg har en plan for must haves som skal pakkes, men hvordan ting skal dere pakke som egentlig ikke er nødvendig? Jeg skal ta med meg sjokolade, brus og Nøtter;)

Masse snacks. To flasker med energidrikk (fikk ikke i meg mat under de forrige fødslene). Flaske med plass til isbiter. Leppepomade, nesespray, klikklakker/flipflops, tynn morgenkåpe.

Jeg skal ta keisersnitt så får ikke spise eller drikke etter midnatt den dagen keisersnittet skal tas. Men skal ha med meg noe snacks som jeg kan spise etterpå. Leppomade er et must, har også kjøpt gode og myke bukser som jeg kan ta på meg etterpå. Jeg har allerede pakket bagen da jeg risikerer å måtte ta ks når som helst. Håper å drøye det til uke 34 (1 uke og 1 dag til).

Bagen er pakket, nesten klar og oppbevares i bilen fremover. 36+4 i dag. Har ikke pakket snacks fordi det er så lite jeg har lyst på. Med førstemann hadde jeg ikke lyst på noen ting hverken under eller etter fødsel. Men har med en flaske for har stor nok åpning til isbiter. Har bestilt speltlompe med (masse) spekeskinke, avokado, salat, agurk og paprika til etter fødselen :hilarious:

Bagen er pakket, nesten klar og oppbevares i bilen fremover. 36+4 i dag. Har ikke pakket snacks fordi det er så lite jeg har lyst på. Med førstemann hadde jeg ikke lyst på noen ting hverken under eller etter fødsel. Men har med en flaske for har stor nok åpning til isbiter. Har bestilt speltlompe med (masse) spekeskinke, avokado, salat, agurk og paprika til etter fødselen :hilarious:

Det hørtes skikkelig godt ut!! Må jeg ha og. Og litt brie :D

Hva pakker dere til partner?
Han pakker sin egen bag, men nevnte at han skulle ta med et par t-skjorter, joggebukse og boxere. I tillegg til pepsi max, burn og snickers så han klarer å holde seg våken hvis fødselen drøyer utover kveld/natt:laughing002 Han skal visst også pakke noe hemmelig oppi der, han har fått tips om smarte ting far burde ta med til fødselen. Merker at jeg er veldig nyskjerrrig på hva det kan være:hilarious:

Han pakker sin egen bag, men nevnte at han skulle ta med et par t-skjorter, joggebukse og boxere. I tillegg til pepsi max, burn og snickers så han klarer å holde seg våken hvis fødselen drøyer utover kveld/natt:laughing002 Han skal visst også pakke noe hemmelig oppi der, han har fått tips om smarte ting far burde ta med til fødselen. Merker at jeg er veldig nyskjerrrig på hva det kan være:hilarious:

Ble fryktelig nysgjerrig selv! :p

Hva pakker dere til partner?
Kun et sett bokser, sokker, t-skjorte og en tannbørste. Bor nærme sykehuset, han kommer nok til å dra hjem til storesøsknene innimellom, så trenger bare dette nødskiftet i tilfelle fødsel drar veldig ut i tid.

Pepsi Max, Snickers, kjeks, masse digg orket å spise under forrige svangerskap så håper jeg får det til nå også.

Pepsi Max, Snickers, kjeks, masse digg orket å spise under forrige svangerskap så håper jeg får det til nå også.

Ser liksom ikke for meg at dette blir liggende i fødebagn til fødsel... :p hva er hemmeligheten for å ikke spise opp alt en kveld man er litt svak og skapene er tomme

Ser liksom ikke for meg at dette blir liggende i fødebagn til fødsel... :p hva er hemmeligheten for å ikke spise opp alt en kveld man er litt svak og skapene er tomme
Hemmeligheten er å kjøpe det med rier :hilarious::hilarious: jeg har ikke handlet mitt enda. Fikk Oreo og Pepsi Max i gave på babyshoweren og det en spist opp, for å si det sånn :P

Jeg vet ikke. For jeg spiste opp dagen etter jeg kjøpte det :hilarious:

Her må rett og slett mannen sendes på butikken når riene starter eller vannet går. Nytter ikke å ha snopet i huset eller bilen :hilarious:

Back
Topp