Hei jenter

mammas gullgutt

Forelsket i forumet
Må bare få sagt dette. dere alle sammen e rså kosleig, er så glade i dere, føles som jeg har kjent dere i all evighet. når jeg er fortvila og lei så skriver jeg litt også så mange gode ord blir i godt humør og pågangsmot med en gang. dere er suverene.
vi sliter alle emd vårt, ingen unger er lik.
jeg har slittet med maten til thomas dager er jeg så frustrert å føler meg som den mislykka mora.
så det er så godt å ha dere.
er det noen som har lyst til å bli bedre kjent å kunne vi treffes.
hadde vært så gøy, enten å truffet noen avd ere eller utveksla mail, msn eller tlfnr.
ville bare si dette til dere jenetr.
dere er så gode- er så glad i dere alle sammen.
takk for all støøte og gode ord når det er trenges. vi alle er like verdifulle og barna våres er jo så herlige. sitter å gråter her jeg nå.
huff.

Sååå koselig skrevet...

Er sååå enig.. For en go gjeng... [:)][:)][:)][:)]

Så koselig innlegg å lese [:D]

Jeg kunne også tenke med å treffe dere, men må vel innrømme at noe særlig lenger enn Oslo blir det ikke til for min del.

Msn får jeg hjemme i løpet av oktober, men snakker gjerne mer med alle sammen på mail altså [;)] så om noen vil - så send en pm. Hadde vært innmari koselig det [:D]

enig her..hadde vært kos og treffes,,,,bytter oxo msn om noen vill...[;)]

ORIGINAL: AnnCN

Samme her..
Har jo noen av dere på MNS da[:)]

Må også legge til at det var en kjempe koselig tråd dette. [:)][:)]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: AnnCN

Samme her..
Har jo noen av dere på MNS da[:)]

Jeg har jo deg på msn'en min, men jeg har jo et så supertregt nett hjemme, at det funker jo ikke. MEN - 19 oktober skal Telenor etter planen være klare med å legge opp bredbånd her oppe i skogen hos oss.

Da er jeg klar for å skravle om kveldene [;)]

ORIGINAL: schnuppa

Sååå koselig skrevet...

Er så enig, dere er de beste, tenk om vi alle kunne bodd i nærheten av hverandre, det hadde vært så koslig

ORIGINAL: schnuppa

Sååå koselig skrevet...

Signerer[:D]

Back
Topp