Hei jenter

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Jeg hører egentlig ikke til her inne hos dere lenger, når jeg mest sannsynlig hadde en SA her 12mai. Men så da lurer jeg veldig. Vi har begynt å prøve igjen nå, er ferdig med å blø. Sluttet med det før 1uke siden. Så lurer jeg da veldig på hvor lenge man kan teste en positiv test etter en SA ute å være gravid. Hvordan er det den beste måten for meg å finne ut av om jeg kan bli gravid på nytt?? Sikkert dumt spørsmål [emoji85]

Trist å høre at dere mistet, men for en fin og positiv innstilling du har! Hvor langt var du på vei? Det har litt å si når det gjelder HcG nivået i kroppen din. Jo lengre man er på vei, jo lengre tid tar det før HcG blir borte.

Jeg mistet selv veldig tidlig i april, var 4+2/4+3. Det opplevde jeg bare som en forsinket mens, og jeg fikk eggløsning like etterpå og satt med positiv test 3,5 uke etter blødningen startet.

Trist å høre at dere mistet, men for en fin og positiv innstilling du har! Hvor langt var du på vei? Det har litt å si når det gjelder HcG nivået i kroppen din. Jo lengre man er på vei, jo lengre tid tar det før HcG blir borte.

Jeg mistet selv veldig tidlig i april, var 4+2/4+3. Det opplevde jeg bare som en forsinket mens, og jeg fikk eggløsning like etterpå og satt med positiv test 3,5 uke etter blødningen startet.
Må bare tenke positivt, var en grunn for at den da ikke skulle bli noe mer av. Jeg har hatt noen tøffe dager, tøffere enn hva jeg hadss Jeg var heller ikke så langt på vei. 4+5 var jeg. Så krysser alt vi kan krysse, for at en ny spire sitter fort igjen, sånn som med deg[emoji3] 3,5 uke etter du blødde sist er jo ikke veldig lang tid. Jeg tror at jeg har EL rundt i disse tider jeg er i nå.

Må bare tenke positivt, var en grunn for at den da ikke skulle bli noe mer av. Jeg har hatt noen tøffe dager, tøffere enn hva jeg hadss Jeg var heller ikke så langt på vei. 4+5 var jeg. Så krysser alt vi kan krysse, for at en ny spire sitter fort igjen, sånn som med deg[emoji3] 3,5 uke etter du blødde sist er jo ikke veldig lang tid. Jeg tror at jeg har EL rundt i disse tider jeg er i nå.

Da er det nok store sjanser for at eggløsning er rett rundt hjørnet, ja! Synes jeg har hørt at man er mer fruktbar rett etter en SA.
Krysser fingrene for at det klaffer fort igjen og at spiren sitter hele veien❤️

Da er det nok store sjanser for at eggløsning er rett rundt hjørnet, ja! Synes jeg har hørt at man er mer fruktbar rett etter en SA.
Krysser fingrene for at det klaffer fort igjen og at spiren sitter hele veien[emoji173]️
Krysser fingrene jeg også for at det klaffer denne gangen. Skjønner at folk syntes det er tøft med mange SA og MA. Da er det bare å smøre seg litt med tålmodighet, før jeg kan kjøpe meg en test.

Jeg og hadde en SA og ble gravid med lillegutt på neste eggløsning! Så det har nok noe for seg at kroppen er mer klar på neste eggløsning [emoji6]

Back
Topp