Først av alt, før noen rekker å spørre; jeg er ikke gravid... enda Så ville bare si at jeg følger med dere innimellom... men måtte ta meg en god pause, ble litt mye og tungt med alle de nydelige gulla deres. Men håper at dere har det bra alle sammen, både store og små!
Her nærmer vi oss flytting... turen går langt også... fra vestfold og opp til trøndelag
Huset vårt er solgt, til kjentfolk tilogmed så det var jo litt artig.
Både soennede og skummelt, litt av de fleste følelser rundt detta igrunn... ser ut som flyttelasset vårt drar oppover helga den 18. juli og det er jo absolutt ikke lenge til nå så har begynt å få litt kalde føtter.
Det meste er heldigvis i boks, men eget hus har vi ikke fått kjøpt enda, men har heldigvis no midlertidig.
Barnehage til snuppa er i boks
Guttungen begynner på skola
Gubben har fått jobb
og ryggen min er fortsatt ikke bra nok for jobb, så det er jo greit.
Skumleste nå er hvordan kjemien er med ny fysioterapaut og ikke minst fastlegen
og gennerelt hvordan nye folk jeg møter "takler"/reagerer på meg og "sorgbagasjen" min eller hva jeg skal si.
Men rart detta, samma hvor sårt det er, så klarer jeg ikke holde meg helt unna dere... ikke i lengden hvertfall
Håper det er ok for dere at jeg kommer og går litt
Her nærmer vi oss flytting... turen går langt også... fra vestfold og opp til trøndelag
Huset vårt er solgt, til kjentfolk tilogmed så det var jo litt artig.
Både soennede og skummelt, litt av de fleste følelser rundt detta igrunn... ser ut som flyttelasset vårt drar oppover helga den 18. juli og det er jo absolutt ikke lenge til nå så har begynt å få litt kalde føtter.
Det meste er heldigvis i boks, men eget hus har vi ikke fått kjøpt enda, men har heldigvis no midlertidig.
Barnehage til snuppa er i boks
Guttungen begynner på skola
Gubben har fått jobb
og ryggen min er fortsatt ikke bra nok for jobb, så det er jo greit.
Skumleste nå er hvordan kjemien er med ny fysioterapaut og ikke minst fastlegen
og gennerelt hvordan nye folk jeg møter "takler"/reagerer på meg og "sorgbagasjen" min eller hva jeg skal si.
Men rart detta, samma hvor sårt det er, så klarer jeg ikke holde meg helt unna dere... ikke i lengden hvertfall
Håper det er ok for dere at jeg kommer og går litt