Hei jenter!

Aprikosblomst

Elsker forumet
Jeg er ikke "ny" bruker. Det er meg, "johma" - men ble nødt til å skifte e-post og hele pakka, da emailen min har blitt hakket. Vedkommende har også prøvd å logge seg inn her (uten hell) med mitt forrige brukernavn, og bestilt masse babysaker i posten på nettsider (der av go` boken). Oppdaget alt dette i går da jeg plutselig fikk pakke i posten, og sjekket mailen min for eventuelle "spor" :O wææh.. Så måtte slette mailen, og ordne meg ny bruker her i annet navn. :) Vedkommende har prøvd å logge seg inn her så mange ganger at brukeren min ble sperret :P Like så greit med ny bruker. Skumle greier, spesielt om det er noen jeg kjenner.. Aner ikke, men har planer om å finne det ut! :P
Oppfriskning:
21 år, blir 22 - 1992 modell.
Trondheim
Samboer og forlovet
Førstegangsgravid :-D

Oi. Skummelt! ;/ du kan ikke få admin til å slette den andre da? Sånn i tilfelle den blir åpnet igjen og hakkeren kommer seg inn? Skal ta å endre navnet ditt på terminlista når jeg er på data :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tusen takk, det hadde vært fint! :)
Ja, jeg må gjøre det. Skumle greier :P Det dummeste er at personen ikke har fått logget seg inn her.. Men passordet ligger jo på mail :p hahaha. Hell i uhell ;)

Tusen takk, det hadde vært fint! :)
Ja, jeg må gjøre det. Skumle greier :p Det dummeste er at personen ikke har fått logget seg inn her.. Men passordet ligger jo på mail :p hahaha. Hell i uhell ;)

Ordner det nå ;) Håper du får en ordning på den andre kontoen i alle fall :)

OiOi !.. Det er jammen skumle saker .

OiOi !.. Det er jammen skumle saker .

Veldig uhyggelig, men jeg har mine mistanker om hvem det kan være :) Fikk panikk, da jeg opprinnelig kommer fra en liten plass i Trøndelag, der alle kjenner alle, og vil ikke at alle skal vite at jeg er gravid. Kan hende vedkommende som var inne på mailen min vet det nå da, men hun (ja, ganske sikker på at det er hun) kom seg ikke inne på den gamle profilen min, heldigvis. Og da kan hun ikke vite for sikkert ;-) Kunne jo vært medlem her inne for å være prøver også, for alt hun vet. Mennesker i den bygda er veldig utspekulert og de er nysgjerrige, hehehe :P

Så frekt! Visse personer har ingen grenser ..

*sjokert* hva folk finner på å gjøre altså! Bestille babypakker hjem til deg å snike til deg tilgang på forumet...

Godt du fant ut av det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig uhyggelig, men jeg har mine mistanker om hvem det kan være :) Fikk panikk, da jeg opprinnelig kommer fra en liten plass i Trøndelag, der alle kjenner alle, og vil ikke at alle skal vite at jeg er gravid. Kan hende vedkommende som var inne på mailen min vet det nå da, men hun (ja, ganske sikker på at det er hun) kom seg ikke inne på den gamle profilen min, heldigvis. Og da kan hun ikke vite for sikkert ;-) Kunne jo vært medlem her inne for å være prøver også, for alt hun vet. Mennesker i den bygda er veldig utspekulert og de er nysgjerrige, hehehe :P
Guuud! Uansett hvor nyskjerrig man er så går grensen et visst sted! Og den grensen tråkket hun galant over!
En ting er å snike på nett for å finne ut av ting, men å hacke en Mail og prøve å stjele en bruker... Nei jeg har ikke ord! Håper du finner ut hvem det er!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp