hei jenter :)

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
vet ikke om dere husker meg, men hadde en ma i november når jeg var 9+3 å fikk utskrapning 3 dager etterpå.. jeg sa jeg skulle titte innom dere i ny og ned så her er jeg ;) hvordan går det med alle herlige spirene? :) må nesten innrømme at jeg er grønn av misunnelse ;) her håper vi på et nytt mirakel snart :) ville bare komme innom å si hei å ønske dere alle sammen masse lykke til med resten av svangerskapet og fødselen :)

Hei hei :)
hyggelig du stakk innom :)
Her går det jo framover. :) håper det går bra med deg og krysser fingrene for at dere har en ny spire på plass snart :) <3 klem <3

Heisann :D

Så hyggelig at du titter innom!
Alt er bra med meg og guttene i magen, de vokser og blir sterkere <3 Sparker mamman sin masse hver dag :)

Håper en spire sitter hos deg snart <3

Så koselig at du titter innom <3 Håper det går bra med deg. Her er alt bra :)

Jeg kjenner veldig godt til den misunnelsen. Mistet selv i juni og skulle hatt termin i februar. Så fram til jeg ble gravid igjen selv gikk jeg og var grønn av misunnelse på de i februar :p

Håper du har en spire i magen din snart! :)

Så koselig at du titter innom :) lykke til til dere også å håper det sitter seg en spire der snart :)

Hyggelig at du stikker innom! Ønsker deg masse lykke til videre, håper en ny spire er på plass snart! :)

Back
Topp