hei jenter

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hvorfor er det ssåååå stille her inne?????

Det lurte jeg og på.... Her er det jo ingen. Har prøvd å gnåle litt noen ganger, men ingen er jo med på det.....[>:] Ingen som har kommentert mage-bildet mitt engang.... [>:]
Er det ingen her, da?

jeg pleier og være her men da er det ingen her!!!! vi må da greie og få litt futt på dette forumet[:D]

Var ikke så mange her nei..
De fleste er vel på generelt forum..

det villet vært flere her vist vi brukte dette forumet litt oftere også...hehe

Ja kansje vi må bli flinkere..
Jeg har en tendens til å gå inn på generelt forum. Men der har det vært så mye krangling og dritt snakk i det siste.. Orker ikke å engasjere meg i det jeg da.. Sitter bare å ler for meg selv av disse krangle fantene [:D]

Skravle litt, ja.... Jeg strikker teppe med garn fra nøstebarn. Blir fint tror jeg... [:)] Men magen lar vente på seg. (Se magebildet må magetråden). Gleder meg til skikkelig babymage![:D]

Så flink du er da! Strikker du på bestilling også.. hihi [:D]
Du, hvordan får dere til sånne greier under som viser hvor langt dere er på vei osv..?
Ny som sagt.. hehe!

Ja det tror jeg oxo det gjør.. Men det er jo så lenge til vi skal ut i permisjon...

ORIGINAL: minnimor

Så flink du er da! Strikker du på bestilling også.. hihi [:D]
Du, hvordan får dere til sånne greier under som viser hvor langt dere er på vei osv..?
Ny som sagt.. hehe!

Huff, nei bestillinger blir det vanskelig med.... Er såvidt jeg orker å strikke selv, har egentlig strikkeforbud fra kiropraktoren pga stiv nakke og skuldre +++.... [&:] Men jeg sniker meg til en omgang eller to likevel, jeg...[;)]

Hvis du vil ha sånn "ticker" som det heter, så kan du bare klikke på noen andre sin ticker, finne url- adressen og kopiere den inn på profilen/ signaturen din. Og så må du hake av for at den skal vises hele tiden. Du får prøve, hvis det ikke går, må nesten noen som er litt mer teknisk enn meg forklare....[8|]

Back
Topp