Hei jenter

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Er inne å sniker litt på dere innimellom, skulle jo liksom vært her å sammen med dere enda..
Ser att det begynner å skje litt, å noen av dere har allerede fått deres små skatter ♡ å gratulerer så mye ♡
Til alle dere andre ønsker jeg dere masse lykke til i den spennende tiden dere har foran dere :)

Stor klem til dere alle...

Så koselig at du stikker innom i ny og ne! Kan forstå at man trenger å få termingruppa si litt på avstand også, men da får du ta det i ditt tempo :) håper det går bedre med deg <3

Tenker på deg.
Enig her, så koselig at du titter innom av og til :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Så hyggelig at du titter innom :) <3

Det var bra det ikke gjør noe att jeg følger dere litt:-) her går det veldig opp å ned. Enda helt uvirkelig att det skjedde. Men vi må ta tiden til hjelp, også prøver vi igjen en gang i tiden..

Og til dere som føler dere kjenner litt lite liv noen dager.
Jeg fikk beskjed om att hvis jeg la meg ned på siden og virkelig kjente etter så skulle man kjenne 4 bevegelser i løpet av 20 minutter. Det trengte ikke være spark, men rulling osv.
Drikk sterk saft eller isvann, da pleier de små å våkne:-)
Å som de sier, reis heller på sjekk 10 ganger "for mye" :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var bra det ikke gjør noe att jeg følger dere litt:) her går det veldig opp å ned. Enda helt uvirkelig att det skjedde. Men vi må ta tiden til hjelp, også prøver vi igjen en gang i tiden..

Og til dere som føler dere kjenner litt lite liv noen dager.
Jeg fikk beskjed om att hvis jeg la meg ned på siden og virkelig kjente etter så skulle man kjenne 4 bevegelser i løpet av 20 minutter. Det trengte ikke være spark, men rulling osv.
Drikk sterk saft eller isvann, da pleier de små å våkne:)
Å som de sier, reis heller på sjekk 10 ganger "for mye" :)

får tro at spiren sitter så snart dere er klar for det ;)

og jeg er enig med deg, at kjenner man lite liv, så sjekker man en eller ti ganger for mye!

får tro at spiren sitter så snart dere er klar for det ;)

og jeg er enig med deg, at kjenner man lite liv, så sjekker man en eller ti ganger for mye!

Ja vi må vente minimum 3 mnd pga keisersnittet tror jeg, men skal snart inn på etterkontroll på sykehuset. Så da skal vi spørre da. Psykisk tror jeg det vil være like tøft om vi venter 3 mnd eller 3 år.. så om alt er bra kroppslig så tror jeg vi bare hopper i det.. :-)

Ja vi må vente minimum 3 mnd pga keisersnittet tror jeg, men skal snart inn på etterkontroll på sykehuset. Så da skal vi spørre da. Psykisk tror jeg det vil være like tøft om vi venter 3 mnd eller 3 år.. så om alt er bra kroppslig så tror jeg vi bare hopper i det.. :)

ja, jeg veit om flere som har mistet barn til termin (de har født normalt) og har fått beskjed om å prøve igjen med engang, for som du sier så er det jo ikke lett om det skjer nå eller om 3 år.. men jeg ønsker dere all verdens lykke til og håper at alt blir mye lettere med tiden :)

ja, jeg veit om flere som har mistet barn til termin (de har født normalt) og har fått beskjed om å prøve igjen med engang, for som du sier så er det jo ikke lett om det skjer nå eller om 3 år.. men jeg ønsker dere all verdens lykke til og håper at alt blir mye lettere med tiden :)

Tusen Takk♡

Ja vi må vente minimum 3 mnd pga keisersnittet tror jeg, men skal snart inn på etterkontroll på sykehuset. Så da skal vi spørre da. Psykisk tror jeg det vil være like tøft om vi venter 3 mnd eller 3 år.. så om alt er bra kroppslig så tror jeg vi bare hopper i det.. :)

Hadde du komplikasjoner i etterkant av keisersnittet? Jeg mistet min første, og vi prøvde igjen etter 2-3 mnd selv om jeg hadde keisersnitt. Vi trodde egentlig vi måtte vente til etter mensen kom, men det hadde ingenting å bety. Det kan være vanskeligere å bli gravid etter en har mistet, men er selvfølgelig mange som blir raskt gravide. Lykke til! Synes det er flott at du orker å ta turen innom her, det hadde ikke jeg klart.

Hadde du komplikasjoner i etterkant av keisersnittet? Jeg mistet min første, og vi prøvde igjen etter 2-3 mnd selv om jeg hadde keisersnitt. Vi trodde egentlig vi måtte vente til etter mensen kom, men det hadde ingenting å bety. Det kan være vanskeligere å bli gravid etter en har mistet, men er selvfølgelig mange som blir raskt gravide. Lykke til! Synes det er flott at du orker å ta turen innom her, det hadde ikke jeg klart.

Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner etter keisersnittet. Alt har grodd veldig bra. Så håper vi får klarsignal ganske fort.. vi kommer uansett ikke til å begynne på noen form for prevensjon. Så det blir vel bare ett spørsmål om tid.. leit å høre att du også har mistet :/ har du fått bra oppfølging denne gangen?

Så koselig å "se"deg her inne! Håper dere snart har lykken med dere igjen!!!

Takk for det, håper også lykken er med oss neste gang

Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner etter keisersnittet. Alt har grodd veldig bra. Så håper vi får klarsignal ganske fort.. vi kommer uansett ikke til å begynne på noen form for prevensjon. Så det blir vel bare ett spørsmål om tid.. leit å høre att du også har mistet :/ har du fått bra oppfølging denne gangen?

Har fått bra oppfølging både fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning og hadde en hjertesyk sønn. Har i tillegg gått en del til private jordmødre. Håper du også får god oppfølging neste gang.

Back
Topp