hei jenter...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
ville bare en snartur innom å hilse på og si go sommer. Følger stadig med dere... men skriver heller sjeldent.
håper alle har det bra... både mammar og huleboere.

holdt en nydelig liten skatt idag... uten å bli totalt ødelagt. klarte å ta med deg følelsen selv om det storma færlt inni meg og tårene silte. Veldig gla på deres veien jenter. selv om det er grusomt sårt og volsomt smertefullt er det godt å vite at de andre følelsene også er der, selv om de er vanskeligere å finne i dette følelsesvirrvarret av et hav jeg prøver å flyte i.

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stikk 24. april 2013

God sommer til deg og dine også! :)

Jeg har ikke opplevd noe lignende, men kan tenke meg det er tøft det dere har gått gjennom. Godt å høre det går bedre, og håper dere stadig får flere gode dager og stunder :) Klem til deg :)

God sommer til deg og dine også :) <3 Godt å høre at det går bedre med deg, Troillmor! God klem til deg <3

jeg flyter omkring mellom storm og stille... men har hode stort sett over vann. ikke lært å svømme enda... men målet er å med tida surfe Alle bølger

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stikk 24. april 2013

Håper dere også kan få en så god sommer som mulig. Og håper du med tiden blir gravid igjen og at det går bra, og du vil alltid ha lille Munin i hjertet ditt <3

Hei. Tenker på dere av og til :) det er så vondt men med tiden lærer man på en måte å leve med sårene ;) god sommer til deg og dine, ta godt vare på hverandre

Back
Topp