Hei jenter!

MrsMeoh

Gift med forumet
Statusoppdateringstråden gikk helt bort fra hodet mitt da jeg hadde pause, tror at siden den er såpass nyopprettet etter ny-forumet kom - så la det ikke til rutinene mer - men jeg har sett på den nå, og gjort de endringene jeg fant info til. Skal være flinkere i fremtiden :)

Her så klarte jeg å gå ned nok til at St.Olavs kunne akseptere et nytt fryseforsøk før sommeren. Var ikke snakk om mange kiloene jeg gikk ned, men så lenge de er fornøyde - så er jeg "fornøyd"! Jeg kommer til å fortsette vektnedgangen, og nærmer meg den vekta jeg hadde da jeg ble gravid i fjor. Ingenting er bedre enn at vekta går ned, og fruktbarheten opp! Var på første ul etter oppstarten på Progynova i dag, og så langt lå slimhinna på 6.5mm, pluss at den var ganske ujevn. Har ikke hatt SÅ tynn slimhinne på dette stadiet før, så jeg ble litt nervøs. St.Olavs ringte med beskjed om at jeg skal øke til 5 progynova om dagen, og at jeg skal på ny ul på fredag... spennende!

Var på UL selv i dag på St.Olavs, 4. gangen på en og en halv uke... ;) endelig ser det ut til at det blir innsett, mest sannsynlig fredag(om eggløsninga kommer i morgen) el mandag(om eggløsninga) :)

Å selvsagt skulle jeg skrive; Godt jobba med å gå ned i vekt! Så bra det blir innsett på deg, var treg med å bli rett størrelse på slimhinna og eggposen til meg å, derfor mange turer.. Masse lykke til ;)

Så spennende at du er igang igjen :) Jeg hadde min første ul i dag. Kun 6 mm, så ny ultralyd på fredag. Forhåpentligvis tining og innsett i neste uke. Jeg måtte øke dosen til 6 tabl pr dag.. Håper ikke jeg blir dobbelt så dårlig også da.. Håper det ser lysere ut for oss begge på fredag :)

Spennandes at du er i gang igjen! Masse lykke til! :)

Fint å se deg her igjen, har savnet deg en stund. Veldig spennende dette! Håper det snart går deres vei :-) Vi håper på innsett på fredag!

Back
Topp