Hei jenter! :)

sil84

Flørter med forumet
Da kommer jeg inn hit hos dere, etter 8PP satt endelig spiren! :D Termindato er foreløpig 22. januar.
Vi har ei jente på snart 4 år fra før, og jeg gleder meg sånn til den dagen vi skal fortelle at hun skal bli storesøster! :)
Har dere barn fra før eller blir det deres første?

Gratulerer så mye. Dette blir min andre. Har en gutt på 3 fra før:)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Gratulerer :) venter nr to må har ei på 3,5 år :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer :)

Takk takk! :) Gratulerer så mye til dere også! :) Dere som har barn fra før av, merker dere forskjell denne gangen i forhold til sist gang dere var gravid? Synes jeg har fått symptomer veldig tidlig denne gangen...svimmel, trøtt, små uggen og suuuuulten! ;)

Gratulerer!!!! :D jeg har en på 9 fra før :) jeg har vel like lite symptomer nå som jeg hadde sist! Litt trøttere, ømme pupper, litt oppblåst og må tisse oftere... ;)

Er mer trøtt og sulten. Og ikke minst kvalm og spyr det gjorde jeg ikke sist.

Trøtt som ei fele :/ og ligger over doen 2-3 ganger per dag! Var ikke såå dårlig sist... Men går vel snart over ;)

Gratulerer:)
Dette er vår nr.2 også! Har en gutt på 4,5år :)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulera så masse! Nr 1 her etter lang prøverørshistorikk. Veeeeldig trøtt og sliten om dagane og ømme bryster som eg synst har auka litt i str siste dagane.

Gratulerer!! Kjekt med flere. Vi venter nummer 3. Har gutt 5 år og jente 4 fra før.

min første etter laaaaang prøving :)
trøtt,oppblåst og uggenhet som kommer og går om morgenen :)

Gratulerer og velkommen :)
har en gutt på 4 fra før av, som blir 5 i november :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Back
Topp