Hei jenter..

Augustlykke

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Tenkte det kanskje var på tide å hilse på! Har vært bruker en god stund og bare kost meg med lesing, uten å vært aktiv selv! Jeg er en jente fra stavanger som er så heldig å venter mitt første barn i august! Har vært veldig kjekt å lese om alle erfaringene deres siden jeg er førstegangs, og nå skal jeg prøve å bli litt aktiv selv også ;) ville bare si hei! :)

Heihei :) Så¨koselig at du skriver! Gratulerer med ditt første svangerskap. Jeg er også i mitt første, og er enig med deg i at det er kjekt å lese om andres erfaringer. Det er også veldig fint å bruke forumet til å spørre om ting man lurer på, for det er så mye koselige folk som svarer inne her :) Håper du får god nytte av det!

Vi har forresten "skravledøgn" nå, så veldig bra for alt du skriver på forumet :D

Tenkte det kanskje var på tide å hilse på! Har vært bruker en god stund og bare kost meg med lesing, uten å vært aktiv selv! Jeg er en jente fra stavanger som er så heldig å venter mitt første barn i august! Har vært veldig kjekt å lese om alle erfaringene deres siden jeg er førstegangs, og nå skal jeg prøve å bli litt aktiv selv også ;) ville bare si hei! :)
Koselig, velkommen :-) når er din termin? Vet du kjønn?:)

Hei :) Velkommen hit til oss :)

Hei, så hyggelig at du blir med her hos oss :) gratulerer med en liten leieboer :)

Back
Topp