Hei jenter!

*iseognummer2*

Ekte babyverden nerd!
Jeg har nå fått oppdatert lista vår med tips tråden :)

Ellers er jeg lite aktiv men følger med via appen.

Og sånn til hverdags så har jeg vært gjennom en etterlengtet operasjon, går tre dager i uka til kiropraktor med bekkenlåsning, og prøver å jobbe så mye jeg kan (tar alle vakter jeg får). Så er travelt her i heimen.

Storesøster Iselilja prater mye om lillebror i magen, og kjente i går kveld sparkene (hun har ikke hatt lyst tidligere til å kjenne) så det syns hun var stas.
Alle innkjøp er gjort, nå mangler det bare å pusse opp rommet så jeg kan komme i gang med å rydde gjennom tøy og innrede. Da er jeg klar for lillegutt som ikke har fått navn enda :P

En liiiten oppdatering fra meg ;)

så koselig å høre fra deg! er lite flink til å skrive jevnlig her jeg også, litt for travelt enda til å settte seg ned å taste.. men det tar seg sikkert opp når det blir flere fridager franover :)

Var utrolig aktiv sist, men da var jeg heller ikke i jobb eller annet som holdt meg vekke fra dataen :P

Og soverommet var ferdig i uke 16 :P

Så hyggelig å høre fra deg:-) også så flink du har vært som er ferdig med alle innkjøpene! Så koselig at storesøster kjente lillebror sparke, det venter vi på her i huset også:-)

Så heldig du er. Ble kvitt alt fra storbror siden det er 6 år siden, så vi må kjøpe alt på nytt. har ikke beggynt engang med å kjøpe. :-(

Back
Topp