Hei jenter!

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, hvordan går det med de småe og stor? chelsea har blitt veldig rampete og utrolig mammadalt at jeg nesten såå vidt får gjort noe hjemme. Hun kan nå sitte selv, krabber som bare det og helst til stue bordet for så å dra seg opp å stå. Så begynner å bli litt action i huset ja. Vi har og bestilt ferie i juni, så gruer meg litt siden vi skal til Hong kong og det tar 12 times reise . Noe tips å komme med?

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, hvordan går det med de småe og stor? chelsea har blitt veldig rampete og utrolig mammadalt at jeg nesten såå vidt får gjort noe hjemme. Hun kan nå sitte selv, krabber som bare det og helst til stue bordet for så å dra seg opp å stå. Så begynner å bli litt action i huset ja. Vi har og bestilt ferie i juni, så gruer meg litt siden vi skal til Hong kong og det tar 12 times reise . Noe tips å komme med?

Vi skal reise til Spania i mai, jeg kjøpte et billig nettbrett som vi kan vise litt tegnefilm på:-)

For ei aktiv tuppe du har :) når er hun født?
Så spennende med ferie! Har ingen erfaring med å reise så langt med små babyer, men det går sikkert fint :)
Eskil begynner å bli litt mer mobil nå og elsker storebroren som gjerne underholder han masse! :)

Så flink lita frøken du har:) Moro med ferie, men har ingen erfaring med og reise med så små barn, går nok helt sikkert fint:)

For ei aktiv tuppe du har :) når er hun født?
Så spennende med ferie! Har ingen erfaring med å reise så langt med små babyer, men det går sikkert fint :)
Eskil begynner å bli litt mer mobil nå og elsker storebroren som gjerne underholder han masse! :)

Hun er født 11 sept, hun har vært tidlig ute med alt. Begynte med å åle seg da hun var 5 mnd.

Så aktiv hun er!
Har bare reist 2 timer med fly med vesla, men tror nok dere må laste opp med spennende snacks og nye leker for å holde ut flyturen ;) :P Og så blir det sikkert maaaange turer opp og ned midtgangen i flyet ;)

Er du? for det er ikke jeg. Har ikke vært her så derfor er tickern der fortsatt, og hvorfor det står 18 uker på vei aner jeg ikke haha

Nei, jeg er ikke gravid nei:-)

Er du? for det er ikke jeg. Har ikke vært her så derfor er tickern der fortsatt, og hvorfor det står 18 uker på vei aner jeg ikke haha
Kanskje den bare begynte på nytt igjen :p
Trodde du skulle ut å reise i juni, høygravid og med baby, "svært så modig hun er" tenkte jeg :P ;) Men da skjønner jeg bedre at dere legger ut på en så lang reise! :)

Kanskje den bare begynte på nytt igjen :p
Trodde du skulle ut å reise i juni, høygravid og med baby, "svært så modig hun er" tenkte jeg :p ;) Men da skjønner jeg bedre at dere legger ut på en så lang reise! :)
Jeg har 2 barn og bare 26 så jeg får roe meg ned litt hehe, så fin baby du har fått foresten. :love7

Back
Topp