Hei jenter

Lykke

Flørter med forumet
Jeg er ny her. Fikk termin 5 nov. Men er litt usikker for han sa jeg var 10 + 4. Alle regner jo forskjellig. Men får bare vente til neste ultralyd:) uansett ville bare introdusere meg. Er en jente på snart 26 år har en jente på snart 5 fra før. Vi var bare litt trege med 2 mann, sleit veldig med å bli gravide. Men nå er jeg det! Jippi !!!

Velkommen hit og gratulerer så mye med spiren :)
blir spennede å følge deg framover :)

Jeg er ny her. Fikk termin 5 nov. Men er litt usikker for han sa jeg var 10 + 4. Alle regner jo forskjellig. Men får bare vente til neste ultralyd:) uansett ville bare introdusere meg. Er en jente på snart 26 år har en jente på snart 5 fra før. Vi var bare litt trege med 2 mann, sleit veldig med å bli gravide. Men nå er jeg det! Jippi !!!

Hei og Velkommen ! :-)

Siden du er ny her ville jeg bare tipse at vi har en konkurranse for øyeblikket hvor alle nye medlemmer kan være med i trekningen om en barnevogn - mer info her: http://forum.babyverden.no/threads/...m-og-vinn-en-barnevogn-verdi-2995-kr.1615964/ :)

Hvis du vil endre nicket ditt klikker du på Bruker54ti oppe i høyre hjørnet, deretter kontaktdetaljer så kan du endre nick :)

Gratulerer! Og velkommen til oss :D

Gratulerer og velkommen inn til oss :-)

Hratuøerer og velkommen.
Jeg har også termin 5 november og jeg er 11+3 :-)

Gratulerer:-) har også termin 5.november, og jordmor sier jeg er 11 + 4.. Ikke rart man blir forvirra;-)

Back
Topp