Hei jenter :)

Supa'Mama

September 2013 <3
Jeg hører til September 2013 og lurte på om dere kunne laget en tråd hos oss med de baby tingene dere IKKE klarte dere uten i begynnelsen? Gjerne litt tips og slik? ;) Det hadde vært utrolig snilt for uvitende, kommende september mødre :)

Vi kan nok stikke hodene sammen og lage en liste - men er jo viktig å huske på at alle mødre og alle babyer har forskjellige behov :)

Vi kan nok stikke hodene sammen og lage en liste - men er jo viktig å huske på at alle mødre og alle babyer har forskjellige behov :)

Enig i dette, men jeg er gjerne med på å dele erfaringer :-)

Vi klarte oss ikke uten plastsprøyter da melkesprengen kom og lille ikke fikk tak på puppen. Pumpa ut i en kopp og tok d i sprøyta og ga henne..

Ammepute.. bærebag som hun sov i på dagtid.. fuktighetskrem til babyen..

Supre tips! :) Det med melkespreng og sprøyte kom jeg ikke på fra sist (11 år siden :p).

Veldig kjekt å ha et par 1 ml sprøyter liggende så man kan bruke den til å sprute morsmelk i nesa hvis de skulle bli forkjøla også ;)

BÆRESJAL!
Dunpose i bilstolen
Base til bilstolen
;)

Jeg hører til September 2013 og lurte på om dere kunne laget en tråd hos oss med de baby tingene dere IKKE klarte dere uten i begynnelsen? Gjerne litt tips og slik? ;) Det hadde vært utrolig snilt for uvitende, kommende september mødre :)

vi skulle kanskje lage den tråden inne på sept.13 forumet da? :p

MEN jeg kunne ikke klart amminga uten Cosyfix ammepute!!! Alle andre ammeputer er bare tull i forhold :p
http://www.cozyfix.com/

OG BRYSTPUMPE!!!! Spiller ingen rolle om den er manuell eller elektrisk, men jeg var avhengig av den for å få melkeproduksjonen i gang, og så når det flomma over av melk pumpa jeg unna og frøs ned! :) Selv har jeg hatt både Medela Swing elektrisk, og Medela Freestyle dobbel elektrisk, og elsker de elektriske pumpene da de gjør jobben av seg selv ;) Har prøvd Avent manuell pumpe og den er også veldig god!

BÆRESJAL!!! Var også en must her, da vesla fikk kolikk og måtte bæres i 5 timer hver kveld i 2 måneder! ;)

Brystpumpe, avent brystskjold/melkeoppsamlere, kort grense for å kontakte helsestasjonen for å få hjelp med amming, dunpose til bilstolen,

vi skulle kanskje lage den tråden inne på sept.13 forumet da? :p

MEN jeg kunne ikke klart amminga uten Cosyfix ammepute!!! Alle andre ammeputer er bare tull i forhold :p
http://www.cozyfix.com/

OG BRYSTPUMPE!!!! Spiller ingen rolle om den er manuell eller elektrisk, men jeg var avhengig av den for å få melkeproduksjonen i gang, og så når det flomma over av melk pumpa jeg unna og frøs ned! :) Selv har jeg hatt både Medela Swing elektrisk, og Medela Freestyle dobbel elektrisk, og elsker de elektriske pumpene da de gjør jobben av seg selv ;) Har prøvd Avent manuell pumpe og den er også veldig god!

BÆRESJAL!!! Var også en must her, da vesla fikk kolikk og måtte bæres i 5 timer hver kveld i 2 måneder! ;)

Det hadde vært supert om dere kunne laget et eget innlegg hos oss :)

Lager en tråd der inne jeg hvis det er greit..?

Ammepute, brystskjold, vogna, senga og stellepplassen:-)

Back
Topp