Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan nok stikke hodene sammen og lage en liste - men er jo viktig å huske på at alle mødre og alle babyer har forskjellige behov![]()
Vi klarte oss ikke uten plastsprøyter da melkesprengen kom og lille ikke fikk tak på puppen. Pumpa ut i en kopp og tok d i sprøyta og ga henne..
Ammepute.. bærebag som hun sov i på dagtid.. fuktighetskrem til babyen..
Supre tips!Det med melkespreng og sprøyte kom jeg ikke på fra sist (11 år siden
).
Jeg hører til September 2013 og lurte på om dere kunne laget en tråd hos oss med de baby tingene dere IKKE klarte dere uten i begynnelsen? Gjerne litt tips og slik?Det hadde vært utrolig snilt for uvitende, kommende september mødre
![]()
vi skulle kanskje lage den tråden inne på sept.13 forumet da?![]()
MEN jeg kunne ikke klart amminga uten Cosyfix ammepute!!! Alle andre ammeputer er bare tull i forhold
http://www.cozyfix.com/
OG BRYSTPUMPE!!!! Spiller ingen rolle om den er manuell eller elektrisk, men jeg var avhengig av den for å få melkeproduksjonen i gang, og så når det flomma over av melk pumpa jeg unna og frøs ned!Selv har jeg hatt både Medela Swing elektrisk, og Medela Freestyle dobbel elektrisk, og elsker de elektriske pumpene da de gjør jobben av seg selv
Har prøvd Avent manuell pumpe og den er også veldig god!
BÆRESJAL!!! Var også en must her, da vesla fikk kolikk og måtte bæres i 5 timer hver kveld i 2 måneder!![]()