Hei jenter!:-)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Lenge siden jeg har vært skikkelig aktiv nå.. Hatt trøbbel med internett og litt for mye å gjøre;-) Men nå har det endelig roet seg og nettet er tilbake på plass..

Hva skjer hos dere/har skjedd siden sist? Har alle det bra?:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Så bra du er tilbake og ting har roet seg da:) Det har egentlig vært veldig rolig her inne i det siste... Har ikke vært så aktiv jeg heller da, men så har det jo vært jul og jeg har vært hjemme hos familien :) Ble 100% sykemeldt pga bekkenet uka før jul, så nå går jeg bare hjemme å venter! Permisjon starter på fredag da, så da er det vel bare å fortsette å vente ;)

Så bra du er tilbake og ting har roet seg da:) Det har egentlig vært veldig rolig her inne i det siste... Har ikke vært så aktiv jeg heller da, men så har det jo vært jul og jeg har vært hjemme hos familien :) Ble 100% sykemeldt pga bekkenet uka før jul, så nå går jeg bare hjemme å venter! Permisjon starter på fredag da, så da er det vel bare å fortsette å vente ;)

Så dumt:-( Hatt problemer med bekkenet lenge? Hos meg var det første svangerskapstegn, og jeg er livredd for å måtte slite med det etter graviditeten også..

Heisann hoppsann og "velkommen tilbake" nesten ;) Hos meg er alt bra, men som dere begge har også jeg kranglete bekken. Fysj! Men nå nærmer det seg så masse at lille babyene blir født at det får heller gå for en periode.

Hei hei!! Ikke vært så aktiv her i det siste jeg heller. Julestria tok på ;) Men nå er jeg tilbake, forhåpentligvis litt mere aktivt! :) Har ikke skjedd stort for min del, venter venter og venter ;) Og i mellomtiden har det vært mye planlegging og tilrettelegging for at det nyeste familiemedlemme skal komme :)

Heisann hoppsann og "velkommen tilbake" nesten ;) Hos meg er alt bra, men som dere begge har også jeg kranglete bekken. Fysj! Men nå nærmer det seg så masse at lille babyene blir født at det får heller gå for en periode.

Ja, jeg er litt der jeg også nå.. Samme for meg om plagene begynner å bli ille og nattesøvnen forstyrres, det er jo ikke lenge igjen.. Skal bli ordentlig koselig å treffe småttisene:-)

Heisann og hoppsann og tralalalala! Eller vent, sesongen for Musevisa er vel over nå..? :p
Kjekt å "se deg" tilbake her. Jeg tror jammen alle tok en liten ferie fra BV i jula, for det har nesten vært stille nok til å høre en knappenål falle. :p

Så dumt:-( Hatt problemer med bekkenet lenge? Hos meg var det første svangerskapstegn, og jeg er livredd for å måtte slite med det etter graviditeten også..

Har vel hatt problemer fra ganske tidlig av, begynte å merke det i rundt uke 9 med at beina plutselig svikta ol. Ble 50% sykemeldt rundt uke 22 eller noe sånt (husker ikke helt).. Har en super arbeidsplass så de har lagt veldig godt til rette der, men måtte kaste inn håndkle uka før jul.. Siden nyttårsaften har jeg måttet bruke krykker hvis jeg skal ut av huset...men er ikke lenge til mål nå :) så skal nok holde ut de siste ukene også :)

Heisann og hoppsann og tralalalala! Eller vent, sesongen for Musevisa er vel over nå..? :p
Kjekt å "se deg" tilbake her. Jeg tror jammen alle tok en liten ferie fra BV i jula, for det har nesten vært stille nok til å høre en knappenål falle. :p
Godt det ikke bare er meg;-) Har fått forumet på telefon nå også, så da er det litt greiere å være aktiv når man ikke er hjemme også:-) Litt mindre oversiktlig å bruke, men dog...

Back
Topp