Hei jenter :)

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Gratulerer så masse til dere med en liten voksende spire i magen:)
Og håper de klorer seg fast alle sammen.

Jeg holder av en plass til meg selv her, og håper jeg snart får en knallpositiv test.

Hadde for et par dager siden en svakt positiv test, men dagen etter var den blendahvit igjen.
Har vært veldig trøtt og sliten i det siste, så håper det er en grunn som ligger bak. Jeg tok ut spiralen 1.november, så aner ikke når jeg skal ha tr, og det gjør meg egentlig gal. For føler jeg har såå mange graviditetstegn. (Større vorter, trøtt og sliten. Noen ganger har jeg halsbrann o.l) Dessuten er det veldig vanskelig å la være å teste. Har svidd av veldig mange tester den siste uka...

Lykke til :) Det er noe surr denne her ventingen, man blir litt testgale :p kjenner på det selv hverfall.Krysser fingrer for at det klaffer til deg og at spira sitter!!! ;)

Den ventetiden er forferdelig, man blir rett og slett småsurre :p Ønsker deg lykke til, håper du får positiv test snart :D

Tusen takk:) I hvertfall når man ikke har den ringeste anelse når man skal ha TR. (Har ikke hatt blødninger så lenge jeg har hatt hormonspiral) Hehe

Lykke til! :) Tok du samme type test begge gangene? Noen tester slår treigere ut på hcg enn andre har jeg hørt. Jeg har også svidd av mange tester i det siste! ;) Synes det er gøy å teste jeg da :-P

Lykke til! :) Tok du samme type test begge gangene? Noen tester slår treigere ut på hcg enn andre har jeg hørt. Jeg har også svidd av mange tester i det siste! ;) Synes det er gøy å teste jeg da :p

Jeg har testet med samme typen test hele veien ja.. Sånne billigtester. :P De skal visst vanligvis slå ut raskere tror jeg..

Lykke til!!! ;) Håper på positiv test og at du blir her med oss!! når er testedag?

Helt ærlig. Jeg vet ikke... Jeg vet ikke når jeg har hatt EL eller når jeg skal få TR (fjernet spiralen 1.november, og har ikke hatt blødninger når jeg har hatt den) Så jeg har testa som en gal den siste uka, for jeg har så mange symptomer... Hehe

Back
Topp