HEI JENTER!!!!

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Beklager at jeg har vært endel fraværende i det siste, men nå skal dere ikke bli kvitt meg så lett ;))

Hvor mange gravide er det ca i novembergruppa???

Har noen av dere truffet hverandre utenom forumet??

Har dere hatt en fin sommer???

Har dere noen spørsmål til meg, så still dem gjerne her i denne tråden, så skal jeg svare så godt jeg kan :)

Hilsen moderator 2 :)

hei hei! Du er nok ikke den eneste som har vært fraværende her, er stille her om sommeren... :P

Jeg har ikke møtt noen novemberjenter herifra, men feb2011 har jeg masssssseee kontakt med!

Hei. Sommeren min har vært stille og rolig, men har kontakt med Lizz83. Vi koser oss på gravidkinofilmer og kafe-dater samt shopping <3 Hadde vært gøy med et treff snart hint hint

Vi ligger på rundt en 220-225 gravide her inne nå, har vært litt sløv med tellingen i terminlista :S *skam*

Jeg har TO spørsmål til deg moderator 2 :

1. Kan du kanskje slette den gamle terminlista sånn at folk kun har en å forholde seg til?

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/November-2012/TERMINLISTE-NOVEMBER-2012/1527194T/

2. Hvordan har DIN sommer vært? :)

Hei på du! ;) Her i gården er det stille og rolig, og i Sandnes venter vi ennå på at sommeren skal komme. Krysser fingrene for at den kommer nå, nå som vi ENDELIG har startet ferien vår :) Gravidkino faktisk, det hørtes jo riktig så kjekt ut, Silje&nurkeline! :) Her var jeg på et koselig cafébesøk med ett par av Rogalandsjentene før sommeren :)

Silje&nurkeline skrev:
Hei. Sommeren min har vært stille og rolig, men har kontakt med Lizz83. Vi koser oss på gravidkinofilmer og kafe-dater samt shopping <3 Hadde vært gøy med et treff snart hint hint

Vi ligger på rundt en 220-225 gravide her inne nå, har vært litt sløv med tellingen i terminlista :S *skam*

Jeg har TO spørsmål til deg moderator 2 :

1. Kan du kanskje slette den gamle terminlista sånn at folk kun har en å forholde seg til?

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/November-2012/TERMINLISTE-NOVEMBER-2012/1527194T/

2. Hvordan har DIN sommer vært? :)

Over 200 gravide bare i novembergruppen?? Dæven! Det er bra!
Koslig å ha noen andre gravide man treffer, håper dere får til ett stort treff :)

1 Da har jeg rapportert inn tråden til sletting, så da blir det ordnet snart.

2, Sommer?? Hvor hva?? Hvilke sommer?? Jeg har fiskehud mellom tærne og trives med det :)

-LeneMor- skrev:
Hei på du! ;) Her i gården er det stille og rolig, og i Sandnes venter vi ennå på at sommeren skal komme. Krysser fingrene for at den kommer nå, nå som vi ENDELIG har startet ferien vår :) Gravidkino faktisk, det hørtes jo riktig så kjekt ut, Silje&nurkeline! :) Her var jeg på et koselig cafébesøk med ett par av Rogalandsjentene før sommeren :)

Så koslig. Er det mange her inne fra rogaland??
Håper sommeren kommer til dere snart. Her jeg bor plaskregner det akkurat nå :)

Back
Topp