Hei jenter!!

ing_ping

Elsker forumet
Jeg har bare vært litt treig med å joine dere. Hehe.
Ser dere er godt i gang her, spennede. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og alle de små babyene <3
Jeg er forresten 22 år fra Bergen og venter nr 2 ^^
Temin 19 november :D

hei og velkommen:-) jeg venter også nummer 2 har termin 25 november:-)

mamma 09/12<3 skrev:

Merker stor forskjell denne gangen. Nå husker jeg så vidt ukene. Sist hadde jeg full peiling. :p

Velkommen og gratulerer! Var du på des 09 eller Jan 10 forumet? Syns jeg kjenner deg igjen! Jeg var veldig lite aktiv og hadde annet nick da!

Velkommen og gratulerer med bebis i magen :)

Heiiii, velkommen og gratulerer med babyen i magen....emoticon

Velkommen i klubben! :-) Her ventes også nr to, også fra bergen og snart ti år eldre ;-)

velkommen =)

ing_ping skrev:

mamma 09/12<3 skrev:

Merker stor forskjell denne gangen. Nå husker jeg så vidt ukene. Sist hadde jeg full peiling. :p

Ja jeg merker også stooor forandring fra sist.. har vært mye dårligere men er heldigvis bedre nå:-) Ukene flyger avgårde, husker sist når jeg satt å las om hvor stor bebien var heletiden fra noen mm til 10cm virket som en evighet og nå har tiden bare rast avgårde:-)

Hepphepp! =) 

Så kjekt med nr 2 på vei! =) 

Jeg venter nr 3, er 23 og fra bergen! :) :) 

Skruf skrev:
Velkommen og gratulerer! Var du på des 09 eller Jan 10 forumet? Syns jeg kjenner deg igjen! Jeg var veldig lite aktiv og hadde annet nick da!

Des 09 :)
Var du der og? ^^  Håper du blir mer aktiv denne gangen da!
Merker det er litt merkelig joine ny gruppe. Men håper jo få samme følelsen denne gangen også. Gleder meg til å kjenne igjen nickene å bli litt kjent med folk. Bare huske logge meg inn her :p haha

ing_ping skrev:

Skruf skrev:

Des 09 :)
Var du der og? ^^  Håper du blir mer aktiv denne gangen da!
Merker det er litt merkelig joine ny gruppe. Men håper jo få samme følelsen denne gangen også. Gleder meg til å kjenne igjen nickene å bli litt kjent med folk. Bare huske logge meg inn her :p haha

Hadde termin i januar, så var der mest. Men junior kom i desember! Sneik mest der inne! :o) Får mest sannsynlig i oktober denne gangen også, men termin er jo i november, så da blir jeg liksom mest her, og sniker litt på oktober! God helg!

Back
Topp