hei jenter!

LadyOnHeels

Elsker forumet
sorry mitt store fravær, men har nå slitt med kraftig brystbettennelse, en baby som IKKE sover om natten og ikke ville spise skikkelig :( 

men nå er jeg på bedringensvei og bianca spiser som bare det pluss at hun sov litt i natt :D 

gratulerer til alle som har født!! jeg skal inn på opprop listen nå og oppdaterer så gi meg en lyd jeg ikke har registrert at du har født! 

uffda, høres ikke greit ut. håper dere begge kommer dere fort, og han hun får sove om nettene :)

Uffda, det hørtes ikke noe særlig ut. Ønsker deg rask og god bedring, også håper jeg Biancas matlyst øker ytterligere. :-)

Uff... Krysser fingrene for deg at du Er oppe og hopper ganske snart:-)

Hei! Det hørtes både vondt og slitsomt ut! Håper du er bedre form nå og at Bianca sover bedre på nattes tid.

Du har oppført at jeg har født, men hodeomkretsen mangler så hvis du er innom så kan du føre opp at han var  36 cm rundt hodet :)

PS: Jeg fødte 15. mai hvis det hjelper deg til å finne fram i lista :)

MittAndre <3 skrev:
Hei! Det hørtes både vondt og slitsomt ut! Håper du er bedre form nå og at Bianca sover bedre på nattes tid.

Du har oppført at jeg har født, men hodeomkretsen mangler så hvis du er innom så kan du føre opp at han var  36 cm rundt hodet :)

PS: Jeg fødte 15. mai hvis det hjelper deg til å finne fram i lista :)

Da har jeg oppdatert dette! ;-)

Back
Topp