Hei jenter =)

*Josefine

Forelsket i forumet
Hvordan er formen dere? Går det fint å jobbe 100% eller er noen blitt sm?

Her er kvalmen kommet snikende, spesiellt når jeg er i fysisk aktivitet.
Går også med nesten konstant hodepine som jeg føler går ut over hverdagen, både hjemme og på jobben.

samme som deg :P omtrent konstant kvalme, og hodepine og trøtt. Men klarer meg på jobb alikevel Jobber bare 2-3 ganger i uken (er ringevikar) så får masse tid til å hvile også

samme som deg :P omtrent konstant kvalme, og hodepine og trøtt. Men klarer meg på jobb alikevel Jobber bare 2-3 ganger i uken (er ringevikar) så får masse tid til å hvile også

Jeg har blitt sykemeldt pga kvalmen pluss at legen ville jeg skulle slappe mye av pga to SA på rad.

Etter at jeg begynte med akupunktur er kvalmen nesten borte, men jeg er nok for sliten til å gå på jobben enda allikevel. Får prøve å slappe av maks resten av måneden jeg er sykemeldt.

Jeg er blitt sykemeld på grunn av kvalme, vond rygg og veldig sliten. Men det var bra jeg ble sykemeldt for i går begynte jeg å kaste opp, kaster opp ALT :( Håper dette gir seg snart, håper jeg slipper å gå sånn like lenge som sist. Det er ikke så lett å være så dårlig når man har en aktiv 3 åring, men har heldigvis mannen min som er utrolig flink til å stille opp :)

hei :)
har bare litt små kvalme om kvelden jeg som tegn, ellers ingen ting.
er sykemeldt pga 3 spontanaborter, trenger mye hvile i dette svangerskapet...

Back
Topp