Hei jenter :)

MtBoT

Elsker forumet
Tenkte jeg skulle si hei :) har to gutter på 4 og 6 år og nå venter vi på lillesøster :) termin 11 juli :) har ike vært så aktiv siden jeg gikk gravid med første mann men titter innom innimellom :) er 28 år og er glad for at dette er siste gang jeg går gravid :P Tenkte jeg skulle og se om dere visste om jeg kan ha hatt maserier for for to dager siden fikk jeg plutselige menssmerter i mage å rygg..d var ikke som vanlige rier for d var mer konstante smerter enn smerter som kom i tak. D var nesten uutholdelig men graden på smertene var omtrent d samme..grunnen til at jeg da lurer på om d kan ha vært maserier er fordi d varte fra halv 2 på dagen til halv 10 på kvelden itillegg til de sterke smertene. Noen som har noen erfaringer med dette?

Jeg aner ikke... Hadde ringt føden dersom det samme skjedde igjen.. Best å være på den sikre siden og få en sjekk!

Ring føden, jeg har vært inne idag etter det jeg trodde var sterke rier på fredagen og litt små vondt i magen. Viste seg å være starten på fødsel og har åpnet seg i overkant. Heldigvis har alt gått i stå og vi krysser det vi kan for at prinsessa ligger noen uker til. Er du i tvil eller det kommer igjen så ta kontakt med de. Heller en sjekk for mye enn for lite.

Back
Topp